Federatia Romana de Automobilism Sportiv a dat publicitatii urmatorul comunicat: „Avand in vedere raportul prezentat de catre presedintele Comisiei Nationale de Raliuri, din care reiese ca traseul Raliului Argesului nu este reabilitat integral datorita ploilor abundente, Biroul Federal al FRAS, in urma votului membrilor Comisiei de Raliuri, a consultarii unui sportiv reprezentativ si a angajamentelor organizatorului a luat urmatoarea decizie: Raliul Argesului, a patra etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011 va fi anulat daca pana marti 14 iunie a.c. orele 19:00 nu se respecta graficul lucrarii de asfaltare angajat de organizator in fata Biroului Federal si a Comisiei de Raliuri. Acesta presupune ca pana marti sa fie remediate deficientele constatate la PS 3 si PS 5 (6) Aceasta decizie va fi luata de catre Biroul Federal si publicata pe site-ul Federatiei maine in jurul orelor 20:00”.
Referitor la aceasta situatie, organizatorul competitiei, Norris Mageanu, a declarat: "Vreau sa clarific situatia traseului de concurs din zona Transfagarasanului. Decopertarile din zona probelor PS 3 si PS 5(cele care au atras atentia reprezentantilor federatiei) sunt facute in zilele de joi si vineri de catre echipele de asfaltatori si reprezinta lucrari care se finalizeaza in cateva ore. Nu este sub nicio forma de luat in calcul anularea Raliului Argesului, in cel mai rau caz se va scurta proba PS 4 cu un numar de aproximativ 10 km. Trebuie sa se tina cont ca s-a intervenit pe o suprafata de peste 60 de km liniari, pe un drum care nu a necesitat numai asfaltare ci si decolmatarea santurilor, reparatii ale podurilor si zidurilor de protectie, si multe alte lucrari. Ca de fiecare data cand vorbesc despre asta, multumesc din nou Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti pentru efortul si reusitele extraordinare.
Asteptam caravana raliului in liniste si cu bucurie, ne dorim ca toti cei care vor fi in weekend-ul care urmeaza alaturi de noi, piloti, copiloti, mecanici, spectatori, iubitori de motorsport in general, sa se simta extraordinar."
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!