No SSO cookie

Nokian inaugurează lucrările de construcție la cea de-a treia fabrică de anvelope

voteaza
(0/ 0)
Nokian inaugurează lucrările de construcție la cea de-a treia fabrică de anvelope
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nokian Tyres a susținut o ceremonie inaugurală menită să marcheze demararea lucrărilor de construcție la cea de-a treia fabrică de anvelope din lume și prima din America de Nord a companiei finlandeze.

 
 

Noua fabrică Nokian Tyres va fi construită pe un teren neexploatat până la acest moment și va fi amplasată în Dayton (Comitatul Rhea), Tennessee, SUA. Aceasta va avea o capacitatea de producție de 4 milioane de anvelope anual, cu potențial viitor de extindere. Locația va găzdui, de asemenea, o unitate de distribuție cu o capacitate de depozitare de 600.000 de anvelope. Lucrările de construcției sunt programate să debuteze la începutul anului 2018, urmând ca în 2020 să fie produse primele anvelope în această unitate.

Investiția realizată de Nokian Tyres în Tennessee susține dorința noastră puternică de dezvoltare, cât și angajamentul asumat de a deservi cât mai bine clienții noștri de pe piața nord-americană,” a declarat Hille Korhonen, președinte și CEO, Nokian Tyres.

Pe parcursul ceremoniei inaugurale, Korhonen a reafirmat obiectivul ambițios al companiei de a își dubla vânzările de anvelope pe piața nord-americană în următorii cinci ani. Aceasta a evidențiat, de asemenea, și obiectivul Nokian Tyres de a deveni lider în industria anvelopelor din punct de vedere al producției sustenabile și acela de a deveni angajatorul preferat de populația din comunitățile majore pe care le deservește.

nt_dayton_groundbreaking2

 

În noua unitate de producție se vor fabrica primele anvelope în anul 2020. În principal, noua fabrică Nokian Tyres se va concentra pe dezvoltarea gamei de anvelope destinate autoturismelor specifice continentului nord-american și camioanelor ușoare. Capacitatea totală de producție de 4 milioane de anvelope anual va fi atinsă până în anul 2022, ceea ce va permite Nokian Tyres să satisfacă cererea în creștere din America de Nord. În acest fel, serviciul pentru clienți va fi îmbunătățit prin scăderea timpilor de livrare și printr-o mai mare flexibilitate. În timp ce unitatea de producție din Dayton va deservi într-un mod eficientizat clienții din America de Nord, va elibera, în același timp, celelalte fabrici de anvelope Nokian Tyres de sarcina de producție destinată acestei regiuni, permițându-le acestora să asigure capacitatea necesară pentru susținerea altor piețe în creștere.

Aceasta este o investiție în dezvoltarea viitoare. Este estimată o creștere a vânzărilor noastre totale, astfel încât va fi nevoie de o capacitate de producție suplimentară.Toate cele trei unități de producție vor avea roluri importante în planul de dezvoltare al Nokian Tyres prin deservirea diferitelor piețe regionale,” a declarat Pontus Stenberg, vice-președinte al departamentului de vânzări.

„În acest fel ne vom putea consolida poziția competitivă la nivel global prin implementarea unor tehnologii de vârf. De asemenea, creșterea capacității noastre de producție va permite reducerea timpilor de livrare, extinderea portofoliului nostru de produse și consolidarea abilității generale a companiei de a își deservi clienții la nivel global,” a rezumat Stenberg.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2633 :: 17.87MB