No SSO cookie

Noile Subaru Legacy si Outback, in Romania de la 28.310 respectiv 33.189 euro cu TVA inclus

voteaza
(0/ 0)
Noile Subaru Legacy si Outback, in Romania de la 28.310 respectiv 33.189 euro cu TVA inclus
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noile Subaru Legacy si Outback au fost lansate pe piata din Romania.

 
 
Subaru Motors Trading a lansat oficial pe piata romaneasca noile modele Legacy si Outback, cu preturi ce incep de la 28.310 euro pentru Legacy Sedan si 33.189 euro pentru Outback, cu TVA inclus. Premiera europeana a celor doua masini a avut loc la Frankfurt Motor Show in urma cu mai putin de doua luni.


Evolutia modelelor Legacy si Outback este evidenta atat in ceea ce priveste performantele masinilor, prin integrarea valorilor brandului si dezvoltarea de tehnologii inovatoare, printre care „Lineartronic” - un nou tip de transmisie continua din noua generatie de transmisie automata a Subaru - sau un nou sasiu cu sistem de suport special pentru motor, cat si in ceea ce priveste designul, care a fost re-desenat pentru a oferi confort sporit printr-un habitaclu mai mare.


In plus, motorul Subaru Boxer Diesel, lansat anul trecut - singurul motor boxer diesel produs in masa pentru un automobil - este disponibil pe ambele modele de pe piata europeana. Cu exceptia modelelor turbo, toate motoarele pe benzina corespund regulamentelor si normelor stricte EURO 5 referitoare la protectia mediului.

Subaru Legacy


In cei 20 de ani de cand a introdus primul model Legacy, Subaru si-a luat angajamentul de a imbunatati continuu atat condusul sportiv, cat si siguranta modelelor sale.

Cea de-a cincea generatie Legacy beneficiaza de modificari importante. Folosind tehnologia de baza Subaru: Symmetrical All-Wheel-Drive, impreuna cu motorul Subaru boxer, cu cilindrii asezati orizontal-opus, noul model Subaru Legacy are performante de condus mai bune decat modelele predecente, daunand mai putin mediului inconjurator.

Habitaclul a fost marit pentru a oferi pasagerilor un confort fara precedent. Legacy este disponibil in doua versiuni: Sedan si Station Wagon, cu motoare de 2.0 si 2.5 litri pe benzina si 2.0 litri turbo diesel.

Noul Legacy Sedan este cu 65 de milimetri mai lung decat predecesorul sau, iar Station Wagon cu 55 de milimetri mai lung decat modelele anterioare. Ampatamentul noului Legacy a fost marit cu 80 de mm, fiind amplificat totodata spatiul intre bancheta din fata si cea din spate.
Motorul de 2.5 litri cu Lineartronic creste economia de combustibil cu 5.9% pentru Sedan si cu 6.9% pentru Station Wagon, in comparatie cu modelele anterioare.

Caracteristici tehnice:
Legacy Sedan
Lungime / latime / inaltime: 4,730 x 1,780 x 1,505 mm
Ampatament: 2,750 mm
Legacy Station Wagon
Lungime / latime / inaltime: 4,775 x 1,780 x 1,535
Ampatament: 2,750 mm

Subaru Outback

De la debutul sau in 1995 (in Europa in 1996) Outback, un pionier al conceptului „Crossover”, a primit numai laude pentru combinatia unica intre o masina cu performante si confort superioare si modul de condus versatil al unui SUV, folosind caracteristicile Symmetrical AWD.
A patra generatie de Outback beneficiaza de si mai multe avantaje tehnice, avand un design exterior redesenat pentru a-si impune mai mult prezenta pe drumuri, fie acestea asfaltate sau nu.

Noua versiune ofera un nivel de confort sporit, pastrand caracteristicile unui „Crossover” traditional, cum ar fi garda la sol specifica. Pe langa motoarele de 2.5 pe benzina si 2.0 pe motorina, este disponibil si varful de gama de 3.6 l diesel boxer.

Robert Gherghe


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2004 :: 17.79MB