No SSO cookie

Noile BMW M6 Coupe si Cabriolet

voteaza
(0/ 0)
Noile BMW M6 Coupe si Cabriolet
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noile BMW M6 Coupe si BMW M6 Cabriolet alatura, in stilul inconfundabil M, performanta dinamica remarcabila cu luxul, eleganta si confortul calatoriei.

 
 

Interactiunea precisa intre motorul V8 cu tehnologie M TwinPower Turbo (412 kW/560 CP), transmisia M cu sapte trepte, cu dublu ambreiaj si Drivelogic, diferentialul activ M, tehnologia sasiului adaptata modelului, echilibrul ideal al maselor si proprietatile aerodinamice optimizate contribuie la o experienta M foarte speciala.

Armonia conceptuala specifica gamei BMW M cuprinde si particularitati ale structurii caroseriei celor doua modele. Noul BMW M6 Coupe are un acoperis usor, conturat dinamic, realizat din fibra de carbon (CFRP). Pe de alta parte, noul BMW M6 Cabriolet este echipat cu un soft top de calitate si cu un mecanism de operare integral electro-mecanic.

Unei experiente unice de utilizare cotidiana se alatura performanta remarcabila prin utilizarea tehnologiilor imprumutate din sporturile cu motor. BMW M6 Coupe sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4,2 secunde, BMW M6 Cabriolet in 4,3 secunde. Pe de alta parte, caracterul dinamic al ambelor modele este definit de raspunsul motorului in orice regim de turatie, precizia directiei si de accelerare la iesirea din viraje, manevrabilitatea controlabila cu precizie sub fortele laterale si capacitatea de oprire. Cele mai noi inovatii concepute pentru a optimiza manevrabilitatea noilor BMW M6 Coupe si BMW M6 Cabriolet in situatii de condus dinamic sunt franele M (ceramica si carbon), disponibile in premiera ca optiune.

O alta calitate, neegalata de concurenta, este pasul important in privinta eficientei pe care il fac cele doua masini sport superperformante. Noul BMW M6 Coupe inregistreaza un consum mediu de combustibil de 9,9 litri per 100 kilometri si un nivel al emisiilor CO2 de 232 grame per kilometru in ciclul de testare EU. Datele echivalente pentru noul BMW M6 Cabriolet sunt 10,3 l/100 km si 239 g/km. In ciuda unei cresteri de 10 procente a puterii motorului si de 30% a cuplului maxim - la 680 Nm -, consumul de combustibil si nivelul emisiilor CO2 au fost reduse cu peste 30 de procente la ambele modele comparativ cu generatia anterioara.

Proportiile clasice, liniile sportive, dar elegante ale BMW Seria 6 si limbajul de design familiar al gamei BMW M definesc formele noilor BMW M6 Coupe si BMW M6 Cabriolet. Suprafetele puternic conturate subliniaza aura sportiva a celor doua modele. Elementele stilistice M au fost influentate direct de consideratii tehnice - precum aer de racire suplimentar, geometria sasiului si aerodinamica – subliniind performanta remarcabila a celor doua modele. Acesta este un exemplu clar al modului in care caracterul dinamic, care determina cele mai avansate versiuni ale luxosului Coupe si ale exclusivistului Cabriolet, este exprimat cu acuratete prin design.

Prizele de aer largi, farurile conturate pronuntat si suprafetele line evazate formeaza partea frontala a noilor BMW M6 Coupe si BMW M6 Cabriolet. Un alt element atractiv este grila M a radiatorului care are un nou design si are atasata emblema M6. Barele celor doua grile de culoare neagra isi au originile in designul caracteristic, cu spite duble, al jantelor M din aliaj usor. Ecartamentul marit cu 30 de milimetri fata de modelele standard ale gamei Seria 6 este completat de pasajele puternic conturate ale rotilor. Acest plus de latime ofera un indiciu in privinta comportamentului optimizat al acestor masini sport foarte performante. Forma tridimensionala a prizelor de aer si a flapsurilor inspirate din motorsport - aleasa pentru a optimiza curentul de aer spre prizele exterioare - subliniaza caracterul dinamic al automobilelor, unul orientat spre inainte.

Farurile LED adaptive, o dotare standard la ambele modele, dispun in partea superioara de o lumina de accent LED. Inelele LED tridimensionale, ce emit o lumina alba, ofera o noua interpretare a farurilor rotunde duble tipice BMW. Atat faza scurta, cat si cea lunga utilizeaza ambele inele luminoase. Semnalizatoarele - sub forma unor unitati LED dispuse orizontal - sunt integrate in faruri, sub inelele luminoase.

Sportivitatea specifica M a ambelor modele este clar vizibila si din lateral. Sectiunea laterala din fata dispune de branhiile tipice gamei M. Forma tridimensionala, contururile largi cromate si barele indicatoare - pe care se afla emblema M - le ofera un aspect foarte profund. In acord cu pasajele largi ale rotilor, liniile de caracter din jurul branhiilor sunt la fel de proeminente. Cutele atractive de pe pragurile laterale specifice modelului urca si duc privirea spre rotile spate. Noile BMW M6 Coupe si BMW M6 Cabriolet sunt echipate standard cu jante M din aliaj usor, de 19 toli. Jantele ranforsate dispun de sapte spite duble, finisate in doua culori. Prin cele cinci spite duble, jantele M optionale - din aliaj usor, de 20 de toli - fac trimitere la masa redusa si permit o privire directa spre puternicul sistem de frane.

Liniile care definesc partea din spate creeaza suprafete mari si sunt orientate in jos catre sosea, o caracteristica de design menita sa sublinieze tinuta de drum a celor doua modele. Reflectoarele, pozitionate chiar sub stopurile de forma literei L, furnizeaza o expresie unica de sportivitate. Cu toate acestea, cel mai clar indiciu cu privire la identitatea inconfundabila a celor doua masini sport superperformante il reprezinta sistemul de evacuare M - cu doua tevi de esapament duble -, pozitionat de-o parte si de alta a difuzorului si integrat in bara spate. Forma prizelor de aer exterioare reflecta designul barei fata in formatul si contururile zonei adiacente.

Ca si predecesorul sau, acoperisul noului BMW M6 Coupe este realizat, in echipare standard, din fibra de carbon (CFRP). Culoarea inchisa a acoperisului face ca silueta automobilului cu doua usi sa aiba un aspect foarte lung, aspect accentuat de nisa dinamica din centru. Utilizarea materialelor usoare pentru acoperis permite coborarea centrului de greutate al masinii, ceea ce sporeste agilitatea. Echiparea standard BMW Individual High-gloss Shadow Line atrage atentia la echilibrul optimizat al masei, culoarea inchisa acoperind muchiile geamurilor laterale (sau talia in cazul modelului BMW M6 Cabriolet), precum si baza si sectiunea inferioara a capacelor oglinzilor retrovizoare M, optimizate aerodinamic.

Clientii pot opta dintr-o gama care cuprinde o culoare nemetalizata si opt nuante metalizate (inclusiv patru culori exclusive M). Soft topul noului BMW M6 Cabriolet este disponibil intr-una dintre culorile negru si bej sau, optional, in Anthracite Silver.

Puterea necesara pentru performantele M este oferita de motorul V8 de inalta turatie cu tehnologie M TwinPower Turbo, dispus longitudinal in partea frontala a automobilului. Puterea acestuia este transferata catre puntea spate prin intermediul transmisiei M cu sapte trepte, cu dublu ambreiaj si Drivelogic. Acest ansamblu combina particularitatile de constructie derivate direct din motorsport cu inovatii dezvoltate in cadrul strategiei Efficient Dynamics. Pachetul de tehnologii cuprinde doua turbocompresoare care functioneaza dupa principiul twin-scroll, injectie directa pe benzina High Precision, gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC si control variabil continuu al axului cu came Double-Vanos. De asemenea, motorul este asistat de un sistem de racire foarte puternic si de furnizare optimizata a uleiului pentru carterul umed care asigura functionarea optima si la un nivel ridicat al fortelor laterale, de exemplu in timpul condusului sportiv pe circuit.

Inconfundabile, performantele specifice M ale motorului de 4,4 litri sunt definite de reactia fulgeratoare si de furnizarea liniara a puterii pana la nivelul superior al turatiei. Varful curbei de cuplu, 680 Nm, este obtinut pe un interval al turatiilor cuprins intre 1.500 si 5.750 rpm. Motorul V8 atinge un maxim al puterii de 412 kW/560 CP intre 6.000 si 7.000 rpm, iar turatia maxima este de 7.200 rpm. Toate acestea inseamna ca intervalul de turatii disponibil la noile modele pentru a genera performantele maxime este aproape triplu fata de cel al motoarelor de la predecesori.

Furnizarea instantanee si pe o plaja mare a cuplului sta la baza realizarii unei acceleratii remarcabile. Noul BMW M6 Coupe sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4,2 secunde, in timp ce noul BMW M6 Cabriolet mai are nevoie de 0,1 secunde pentru aceeasi operatie. Viteza maxima a ambelor modele este limitata electronic la 250 km/h. Prin alegerea pachetului optional M Driver Package (care include si un training BMW Driving Experince), aceasta bariera poate ajunge la 305 km/h.

Comparativ cu versiunile precedente, eficienta imbunatatita semnificativ reflecta evolutiile pe care tehnologia M TwinPower Turbo le-a adus in dezvoltarea motorului. Alaturi de acesta, tehnologii Efficient Dynamics precum functia Auto Start-Stop si regenerarea energiei la franare - contribuie la reducerea consumului si a emisiilor cu aproximativ 30 de procente. In ciclul de testare EU, noul BMW M6 Coupe atinge un consum mediu de combustibil de 9,9 litri per 100 kilometri si un nivel al emisiilor CO2 de 232 grame per kilometru. Valorile corespunzatoare ale noului BMW M6 Cabriolet sunt 10,3 l/100 km si 239 g/km.

Reglata perfect pentru caracteristicile de performanta ale motorului V8, transmisia M cu sapte trepte cu Drivelogic si dublu ambreiaj, transforma eficient cuplul impresionant al propulsorului intr-o acceleratie rapida. Aceasta capacitate este sustinuta de principiul de design DCT, care combina eficient doua cutii de viteze intr-o singura carcasa, fara penalizari de dimensiuni sau masa comparativ cu transmisia manuala. In interiorul transmisiei, cuplul este transferat prin intermediul a doua ambreiaje activate alternativ. Acestea elimina orice intrerupere a fluxului de putere atunci cand conducatorul accelereaza, chiar si in momentul schimbarii vitezelor.

M DCT Drivelogic ofera conducatorului trei programe diferite de schimbare a vitezelor - atat in modul automat (D), cat si in cel sport (S). Aceste programe afecteaza caracteristicile de schimbare ale transmisiei in ceea ce priveste eficienta, confortul de schimbare si sportivitatea si pot fi activate prin utilizarea unui comutator dispus in spatele schimbatorului de pe consola centrala. Pe langa acestea, electronica furnizeaza functiile Launch Control, pentru o accelerare imbatabila la pornirea de pe loc, Low Speed Assistance, pentru operare la viteze reduse, si Auto Start-Stop, pentru o eficienta sporita.

Selectorul M special este utilizat pentru alegerea modurilor D si S si pentru marsarier. In modul S, conducatorul poate schimba vitezele manual. Noile BMW M6 Coupe si Cabriolet sunt echipate standard si cu noua dezvoltare a volanului M imbracat in piele, completat de butoanele multifunctionale si clapetele pentru schimbarea treptelor de viteza. In traditia M, conducatorul foloseste clapeta dreapta pentru selectarea unei trepte superioare si cea stanga pentru retrogradarea vitezelor. Volanul specific modelului se evidentiata prin diametrul mai mic si prin designul care se aseamana cu cel al jantelor M din aliaj usor cu constructie dubla a spitelor.

Noile BMW M6 Coupe si Cabriolet impresioneaza si prin tractiunea optima pe care o ofera pe drumuri dificile, in conditii meteo adverse si la accelerarea dinamica in momentul iesirii din viraje. Pentru a face fata acestei situatii, automobilele beneficiaza de un diferential spate inovator, cu blocare variabila. Diferentialul M activ permite ca puterea motorului sa fie repartizata rapid si cu precizie intre roata stanga si cea dreapta a puntii spate, in functie de necesitatile impuse de situatie in orice moment.

Gestionat electronic, diferentialul multidisc cu patinare limitata contribuie la reducerea diferentei intre viteza de rotatie a rotilor spate, lucru necesar pentru o tractiune optima. Unitatea de control a diferentialului M activ este conectata la sistemul de control al stabilitatii DSC, ceea ce permite ca fiecare situatie de condus sa fie analizata cu precizie si pierderea tractiunii pe una dintre roti sa fie detectata din faza incipienta. Efectul de blocare generat ca reactie poate fi variat intre 0 si 100%, ceea ce permite ca patinarea rotii sa fie evitata pe suprafete alunecoase, in situatii unde rotile puntii spate au coeficienti diferiti de frecare, in virajele stranse si la schimbarea brusca a directiei. Optimizarea tractiunii prin aceasta metoda ofera si o stabilitate excelenta in conditii dificile si permite accelerari deosebit de dinamice la iesirea din viraje.

Sasiul noilor BMW M6 Coupe si Cabriolet a fost dezvoltat pentru specificatiile M si combina atributele remarcabile de performanta cu particularitatile de sporire a confortului pentru utilizarea cotidiana. Ca si puntea spate integrala, ale carei subcadre sunt fixate rigid de caroserie, axul fata cu dublu brat are o cinematica specifica si componente nou dezvoltate realizare din aluminiu forjat. Punctele de prindere a sasiului, care utilizeaza panouri largi in fata axului frontal si a celui spate,  contribuie la reducerea semnificativa a ruliului creat de denivelarile suprafetei de rulare. Atat constructia sasiului, cat si reglajul special al fiecarui model sunt definite de experienta vasta obtinuta pe circuite si au fost optimizate in decursul testelor extinse ce au avut loc pe varianta Nordschleife a Nürburgring.

Echipamentele standard ale celor doua modele includ si amortizoare controlate electronic. Sistemul specific M - Dynamic Damper Control (control dinamic al suspensiei) - regleaza electrohidraulic forta de amortizare pentru a furniza reactia necesara la situatia de condus si pentru a indeplini cerintele conducatorului. Cele trei setari disponibile permit conducatorului sa ajusteze caracteristicile suspensiei in functie de necesitati si preferinte.

Directia hidraulica cu pinion si cremaliera asigura o precizie inegalabila si un grad ridicat al confortului. Acest sistem are un raport variabil, care sporeste stabilitatea in linie dreapta si reduce numarul de miscari ale volanului necesare la parcare sau la iesirea de pe un drum. Aflata si ea in dotarea standard, functia Servotronic - asistarea puterii de virare in functie de viteza - este reglata special pentru specificatia M si permite conducatorilor sa aleaga configuratia dorita cu ajutorul a trei optiuni de setare.

Pe langa faptul ca aplica impulsuri de franare si reduce puterea motorului pentru a stabiliza automobilul, sistemul de control al stabilitatii DSC aflat in dotarea celor doua modele sport superperformante utilizeaza si sistemul contra blocarii rotilor la franare (ABS), controlul franarii in viraje (Cornering Brake Control / CBC), controlul franarii dinamice (Dynamic Brake Control / DBC), asistarea franarii, functia de uscare a franelor (Brake Drying) si Start-Off Assistant (pentru plecarea din rampa). Modul dinamic M (MDM), ridica pragul de interventie al DSC, pentru a face mai usoara deplasarea in zonele cu aderenta foarte redusa (nisip sau zapada) si ofera posibilitatea abordarii virajelor intr-un stil mai sportiv.

Cea mai noua versiune a sistemului de franare din materiale compozite ofera noilor BMW M6 Coupe si Cabriolet o putere de franare deosebita. Particularitatea deosebita este masa extrem de redusa, raspunsul excelent si performantele constante chiar si sub sarcini ridicate. Diametrul discurilor ventilate si perforate este de 400 milimetri la rotile fata si de 396 milimetri la cele spate. Franele, cu etrier fix, cu sase pistoane, pentru puntea fata, sunt vopsite in albastru inchis metalizat si sunt marcate cu emblema M.

Disponibile in premiera la noile BMW M6 Coupe si Cabriolet (in combinatie cu jantele M din aliaj usor, de 20 de toli), franele M, din ceramica si carbon ofera un nivel suplimentar de performanta. Diametrul discurilor de frana masoara 410 milimetri la puntea fata, respectiv 396 milimetri la puntea spate. Realizate dintr-un nou tip de material compozit - ceramica si fibra de carbon -, discurile beneficiaza de o rezistenta si mai mare la caldura si combina aceasta calitate cu o reducere semnificativa a maselor de rotatie. Franele M, din ceramica si carbon, sunt mai usoare cu 19,4 kg fata de versiunile din echiparea standard, desi acest material inovator are o rezistenta exceptionala la uzura, iar durata de viata a discurilor este de multe ori mai lunga decat a variantelor conventionale. Sistemul optional M, din ceramica si carbon, are etrier fix cu sase pistoane la rotile fata si etrier mobil cu un singur piston la puntea spate. Etrierele pot fi identificate prin finisarea speciala intr-o nuanta aurie.

O combinatie inteligenta a materialelor ofera structurii caroseriei o rezistenta impresionanta combinata cu o masa extrem de redusa, ceea ce sporeste protectia ocupantilor si asigura un plus de agilitate. Ca si utilizarea CFRP pentru acoperisul noului BMW M6 Coupe, alegerea materialelor pentru celelalte componente ale caroseriei face parte din strategia generala de design ultrausor. Usile si capota celor doua automobile sport superperformante sunt realizate din aluminiu, iar aripile fata din plastic. In plus, capota portbagajului si - in cazul BMW M6 Cabriolet - soft topul sunt produse dintr-un material compozit cu fibra de carbon: SMC (Sheet Moulding Compound / compusi laminati). Un raport masa-putere de 3,3 kg/CP pentru noul BMW M6 Coupe si 3,5 kg/CP pentru noul BMW M6 Cabriolet demonstreaza progresele semnificative care au fost realizate in acest domeniu fata de modelele anterioare.

Atat noul BMW M6 Coupe, cat si noul BMW M6 Cabriolet sunt concepute ca modele cu patru locuri, iar spatiul din portbagaj a fost sporit substantial in comparatie cu modelul anterior. Capacitatea de incarcare a noului BMW M6 Coupe este de 460 de litri. Totodata, noul BMW M6 Cabriolet are un volum al portbagajului de 300 de litri in cazul in care soft topul este inchis si de 350 de litri cand acoperisul este montat. Optional, ambele modele pot fi comandate cu un sac pentru schiuri, care gliseaza printre scaunele spate datorita posibilitatii de incarcare.

Noua dezvoltare a scaunelor sport M ofera conducatorului si pasagerului din fata suport lateral optim in virajele rapide, dar si un nivel ridicat de confort in calatoriile lungi. Scaunele ultrausoare cu sistem integrat de centuri de siguranta au un design specific M evidentiat de capitonajul special, tetiere integrate in spatar, cusaturi atractive ce accentueaza segmentele scaunelor si logo M gravat in zona umerilor. Scaunele sport M au reglaj electric al inaltimii, pe orizontal si al unghiului spatarului,  dispun de suport lombar ajustabil pneumatic, functie de memorare si suport lateral reglabil. Scaunele sport M sunt echipate cu tetiere active pentru a reduce riscul leziunilor in cazul unei coliziuni din spate.

Ambianta luxoasa a interiorului celor doua automobile este caracterizata de materiale de calitate si suprafete modelate dinamic. Panoul de bord, cu tehnologie "black-panel", dispune de instrumente rotunde clasice in stilul BMW M traditional, cu indicatoare rosii si lumini albe, precum si cu afisaje specifice modelului si logo M in turometru. Dotare standard, sistemul de control iDrive include un monitor de bord cu design flatscreen exclusiv, in timp ce sistemul de navigatie Professional - optional - vine cu o versiune de 10,2 toli (26 cm) pentru Control Display, a carui rama are o nuanta crom galvanizat.

Dispuse in jurul schimbatorului de viteze de pe consola centrala - cu design special pentru noile BMW M6 Coupe si Cabriolet - se afla butoanele ce permit conducatorului sa selecteze setarile preferate pentru toate functiile de ajustare a sistemului de propulsie si a sasiului. Modul DSC, caracteristicile de performanta a motorului, gestiunea amortizoarelor, raspunsul directiei M Servotronic si programul de schimbare a vitezelor M DCT Drivelogic pot fi reglate independent prin apasarea unui buton. Acesta permite conducatorului sa realizeze o configuratie detaliata a reglajelor pe care apoi sa o activeze prin apasarea unuia dintre cele doua butoane M Drive de pe volanul multifunctional. Cele doua butoane M Drive - dotare standard - permit conducatorului noilor BMW M6 Coupe si Cabriolet sa stocheze o configuratie dinamica pe butonul "M1" si una de confort pe "M2" - pe care apoi sa o activeze in orice moment. Reglajele stocate pe butoanele M Drive pot fi configurate si prin meniul iDrive.

Ca si in cazul caracteristicilor de performanta, sunetul motorului poate fi modificat printr-un buton. Un modul sonor este utilizat pentru a spori componentele acustice ale motorului, iar aceasta tonalitate este transferata in interiorul masinii. Tehnologia de procesare a semnalului digital al sistemului face schimb de date direct cu gestiunea motorului si ajusteaza puterea in functie de turatia motorului, nivelul cuplului produs si de viteza automobilului pe sosea. Aceasta ofera conducatorului o apreciere fidela a functionarii motorului si a puterii eliberate, dar furnizeaza si o imagine clara a reactiilor masinii pe sosea.

Caracterul exclusivist al celor doua automobile sport superperformante este subliniat de calitatea ridicata si de multitudinea echipamentelor standard existente la bord. Echipamentele standard pentru ambele modele includ control automat al climei pe doua zone, scaune incalzite pentru conducator si pasagerul din fata, echipare cu piele Merino cu acoperire extinsa in interior, sprijin de picior M pentru conducator, benzi exclusive de interior din fibra de carbon, benzi pentru pragurile usilor cu gravura "M6", lumini ambientale de interior, radio BMW Professional cu difuzoare HiFi.

Gama de sisteme optionale de asistare a conducatorului si servicii de mobilitate din portofoliul BMW ConnectedDrive adauga o amprenta unica celor doua modele. Versiunea specifica M pentru Head-Up Display afiseaza viteza in format digital, indicatiile de la sistemul optional Speed Limit Info, treapta de viteza activata, turometru in mai multe culori sau informatii de la sistemul navigatie. Alte dotari notabile sunt Park Distance Control (controlul distantei de parcare), camera pentru mers inapoi, High Beam Assistant (faza lunga automata), Speed Limit Info (informare privind limita de viteza legala), Lane Change Warning (avertizare la schimbarea benzii) si Lane Departure Warning (avertizare la parasirea benzii), Surround View (vedere panoramica pentru parcare) si BMW Night Vision cu recunoasterea pietonilor. Alaturi de acestea, tehnologii inovatoare optimizeaza integrarea Apple iPhone si a altor terminale smartphone, precum si a playerelor muzicale si incorporeaza utilizarea serviciilor bazate pe internet. Optiunea Apps permite utilizatorilor iPhone sa receptioneze, de exemplu, programe web radio, sa afiseze mesaje Facebook si Twitter pe monitorul de bord sau sa foloseasca sistemul Last Mile Navigation.

Alte puncte de atractie ale listei de optionale sunt sistemul de navigatie Professional cu stocare pe hard disc, scaune M multifunctionale cu reglaj electric al latimii spatarului, scaune active, ventilare a scaunelor active, Comfort Access, volan incalzit, functie Soft Close Automatic pentru usi si sistem de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround. Sistemul integral activ cu procesare a semnalului digital dispune de amplificatoare individuale pentru toate difuzoarele bass, de medii si inalte. Difuzorul central utilizeaza tehnologia Acoustic Lens Technology dezvoltata de Bang & Olufsen. Imediat ce sistemul audio este activat, elementul central, care are integrat un difuzor median, se ridica din panoul de instrumente. Cele 12 difuzoare de la noul BMW M6 Cabriolet si cele 16 difuzoare de la noul BMW M6 Coupe furnizeaza o experienta sonora dinamica si deopotriva unica.

 

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8633 :: 22.17MB