No SSO cookie

Noile anvelope BKT prezentate la salonul Intermat de lângă Paris

voteaza
(0/ 0)
Noile anvelope BKT prezentate la salonul Intermat de lângă Paris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa site-ului Machineryzone a avut ocazia să se întâlnească la târgului Intermat, organizat la Villepinte, lângă Paris, cu producătorul pneurilor BKT și să descopere pe stand noua gamă de produse, pe care firma a pus pe piață și anume roata „Container King”, Maglift, Earthmax SR 53, Earthmax SR 51 și Airomax AM 27.

 
 

Echipa site-ului Machineryzone a avut ocazia să se întâlnească la târgului Intermat, organizat la Villepinte, lângă Paris, cu producătorul pneurilor BKT și să descopere pe stand noua gamă de produse, pe care firma a pus pe piață și anume roata „Container King”, Maglift, Earthmax SR 53, Earthmax SR 51 și Airomax AM 27.

Roata „Container King”, a fost concepută în special pentru macaralele mobile și este dotată cu un dispozitiv de ridicare instalat în față, folosit pentru aplicații și lucrări de manutenție în porturi. Anvelopa este de o calitate superioară și extrem de rezistentă la uzură.

În momentul de față, sunt fabricate trei variante diferite pentru acest model. Cel care a fost prezentat la Intermat este cel mai recent și a fost pus la vânzare de câțiva ani.

In anul 2015 firma a început să producă prima anvelopă radială și a avut din ce în ce mai multe solicitări pentru acest tip de pneu din partea clienților. După cum a precizat Piero Torassa, directorul technic la BKT, în prezent firma testează prima serie într-un mare port din India și speră că vânzarea primei anvelope radiale BKT "Container King" va avea loc la sfârșitul acestui an sau la începutul anului viitor.

O altă anvelopă prezentată a fost Maglift, care este solidă și flexibilă și special concepută pentru diferite tipuri de stivuitoare. Pentru a intra pe piața utilajelor de manutenție firma a început cu fabricare modelelor mai mici cum ar fi cele 4.00-8 concepute în special pentru stivuitoare mici. Azităzi firma produce dimensiuni diferite ajungând până la dimensiunea ca 300 – 15.

Un alt produs pe stand a fost Earthmax SR 53 conceput pentru încărcătoare și buldozere. Această anvelopă este ideală pentru teren stâncos și tare unde poate fi expus la zgârieturi și la frecare. Sunt fabricate dimensiuni ca 26.5R25 și 29.5R25, care sunt montate pe buldozere și încărcătoare mari și pentru a răspunde la maxim cererilor clienților firma a început să fabrice și anvelope cu dimensiuni foarte mici cum ar fi 17.5, 20.5 și 23.5.

Earthmax SR 51 este un pneu care asigură o aderență excepțională, mai ales atunci când este folosit pe un teren umed sau noroios. Un alt avantaj este că poate fi montat și la dreapta și la stânga autovehiculului și se poate fi folosit astfel pe un timp mai îndelungat prin alternarea pozițiilor. Unul dintre cele mai recente modele este Earthmax SR 47 care a fost special conceput pentru basculante rigide. În Europa, dimensiunile cele mai folosite sunt 18.00 R 33 și 24.00 R 35. Spre deosebire de SR45, modelul SR 47 are o bandă de rulare mai largă  asigurând astfel menținerea stabilității vehicolului.

Anvelopa Airomax AM 27 este folosită în special de către transportatori. Este ideală pentru macarale și lucrări din sectorul construcțiilor și este potrivită pentru toate operațiunile care necesită multe manevrări.

După cum a precizat directorul technic, Piero Torassa, modelul 445/95, este prima mărime pusă la vânzare, dar firma intenționează să pună pe piață în curând și alte dimensiuni. În prezent, legislația Uniunii Europene nu indică în mod clar dacă acest tip de pneu trebuie să aibă certificat ECE sau nu. Dar pentru a utiliza această anvelopă în condiții de siguranță pe drum, firma a decis să prezintă la teste modelul Airomax 27 AM obținând astfel certificatului ECE 54.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1834 :: 22.17MB