Dupa cum stiti, saptamana trecuta, Victor Ponta ne anunta ca celebra taxa de poluare va fi transformata intr-un timbru de mediu. Poate va intrebati cum se va calcula aceasta taxa.
Ei bine, se vor lua in considerare capacitatea cilindrica a motorului, vechimea, dar si norma de poluare. Adevarul e ca actualul guvern a sucit mintile romanilor cu aceasta taxa auto si cine stie de cate alte variante vom avea parte. Cert e ca in momentul de fata aceasta taxa ar putea fi exprimata prin intermediul unui timbru de mediu.
Din pacate inca nu se cunosc toate detaliile necesare. Nu se stie daca aceasta este taxa de prima inmatriculare sau daca reprezinta un impozit anual. Nu se stie nici daca este valabila pentru toate masinile, fie ele noi sau second-hand. E un haos total, dar nu ne putem astepta la mai multe, pana la urma traim in Romania.
Toate guvernele care s-au perindat din 2007 au "incercat" sa opreasca valul masinilor inmatriculate in Bulgaria. Din pacate nu au prea reusit si tot acest haos a adus pierderi de sute de milioane de euro, bani care s-au dus desigur la vecinii bulgari.
Va spunem ca sunt peste 100.000 de romani care "fenteaza" statul prin intermediul acestui tertip si probabil ca numarul va creste daca acest haos romanesc continua. Degeaba se va introduce acest timbru de mediu daca vom continua sa ne bulgarizam si sa lasam dare lungi si negre de fum pe pseudo-soselele romanesti.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!