Nissan a denumit noul Pathfinder, prezentat la NAIAS 2012, ca fiind un concept, insa cu totii stim ca avem de-a face cu un model pre-productie, foarte aproape de varianta finala, care va intra pe liniile de asamblare inca din anul acesta.
Primul lucru pe care trebuie sa-l stiti despre noul Pathfinder este ca Nissan a reuntat la vechea arhitectura, prezenta pe cea de a treia generatie, adica cea actuala de pe piata si a revenit la versiunea monococa.
Cea de a patra generatie Pathfinder aduce cu sine un aspect mai putin dur si mai mult inclinat catre cel al unui crossover, laolalta cu un interior mai luxos si impanat cu tehnologii de ultima ora. De asemenea, Nissan afirma ca noul Pathfinder va dispune de suficient spatiu pentru toate cele trei randuri de scaune, astfel ca ocupantii lor sa-si poata relaxa picioarele. In plus, cu tot cu cel de al treilea rand de scaune, portbagajul ofera suficient spatiu de depozitare.
Motorizarea noului Pathfinder este asigurata, intr-o prima faza, de un V6 combinat cu ultima generatie Continuously Variable Transmission (CVT), combinatie despre care Nissan afirma ca rezultatul este "cel mai economic vehicul pentru 7 pasageri de pe piata".
Potrivit declaratiilor producatorului japonez, motorul V6 este conceput astfel incat sa ofere un consum de carburant cu 25% mai mare decat precedentul V6, in ciclu mixt.
Pathfinder este unul dintre cele 20 de modele noi, sau redesenate, pe care Nissan intentioneaza sa le introduca pe piata auto in urmatorii doi ani.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!