Cand vorbeste Carlos Ghosn despre industria auto, toata lumea asculta, pentru ca este clar ca omul stie ce vorbeste. El si-a dovedit calitatile in cadrul companiei Nissan, iar acum incearca acelasi lucru si la Renault.
In cadrul unui interviu acordat Bloomberg News, pe marginea North American Auto Show 2012, Ghosn a declarat ca anul 2011 a fost un an excelent pentru cei mai multi producatori auto si ar fi fost si mai bun, daca tsunamiul din Japonia n-ar fi impietat productia auto a multor uzine, timp de mai multe luni.
Ghosn a adaugat ca decizia companiei Nissan de a muta o parte a productiei in strainatate nu are nimic de-a face cu teama de alta eventuala catastrofa naturala. In schimbul acesteia, Ghosn a citat "pozitia anormal de necompetitiva a yen-ului", ca fiind principala motivatie, care pare-se ar lovi Nissan mai tare decat un tsunami.
Asupra deciziei Nissan de a incepe constructia de motoare pentru Mercedes-Benz in uzina din Tennessee, SUA, Ghosn a afirmat ca este nu numai o situatie din care toata lumea are de castigat, ci si urmatorul pas in cadrul parteneriatului cu Daimler, dupa hotararile de a conlucra la o platforma comuna si de a face schimb de motoare in Europa.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!