Auzim din ce în ce mai puţin despre cutremurul şi tsunamiul din 11 martie din Japonia şi de întreruperile rezultate în lanţul de aprovizionare, dar asta nu inseamna ca problemele au disparut.
Conform ultimelor rapoarte, noul Nissan Murano Cross Cabriolet este ultimul vehicul afectat de catastrofele naturale.
Cutremurul a lovit Japonia, dar şi linia de producţie a lui Murano Cross Cabriolet, astfel încât producătorul a reuşit să livreze numai 40-50 de vehicule pentru clienţii săi.
Asta este o veste proastă pentru orice vehicul nou în ajun de lansare, dar este deosebit de proastă pentru o decapotabilă la începutul sezonului de vară.
Având producţia de Cross Cabriolet oprită, Nissan probabil nu va fi în măsură să ridice volumul vânzărilor până în toamnă, vânzările scăzând aproape întotdeauna în sezonul rece.
Întârzierea livrării Murano Cross Cabriolet este o veste proastă pentru un vehicul unic, prezentând riscuri în ceea ce priveşte utilitatea şi preţul, nefiind multe modele Nissan care să înceapă de la 37.190 euro.
Sperăm totuşi ca Nissan să poată începe producţia Murano Cross Cabriolet înainte de a fi prea târziu.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!