No SSO cookie

Nissan Micra - Mica dar nervoasa!

voteaza
(0/ 0)
Nissan Micra - Mica dar nervoasa!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan suscita din nou interesul publicului cu o masinuta cat se poate de interesanta

 
 
Se pare ca a sosit vremea ca micuta Micra sa puna din nou piciorul in prag. Sursele afirma ca Nissan planuieste sa echipeze masina cu un motor turbo supraalimentat. Similar ca si conceptie cu motorul TSI vazut la Volkswagen Golf, noua motorizare Nissan va oferi performante mari, emisii poluante scazute si un consum de combustibil demn de invidiat. Se pare ca acesta va fi in 3 cilindri, turbo supraalimentat de 1.0L insotit de o cutie de viteze manuala, in 5 trepte. Aceasta motorizare minune va debuta pe noua generatie Micra, din 2010, si, potrivit surselor din Japonia, va dezvolta 140CP la 6000rpm. Puterea va fi probabil de ajuns pentru a acelera masina de la 0 la 100km/h in aproximativ 8 secunde. Emisiile de carbon se anunta a fi de doar 120g/km. Nu e prima data cand Nissan se aventureaza in spatiul masinilor hi-tech. Prima Micra Super Turbo a fost lansata in 1989 si motorul ei de doar 930cc genera 110CP. Pe langa motorul apetisant, Micra se bucura de un design exterior foarte reusit, inspirat de GT-R. Noi ii preconizam un succes rasunator micutei masini caci, conform tendintelor actuale, publicul este insetat de performante rasunatoare avand in vedere totusi si consumul de combustibil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2299 :: 17.86MB