No SSO cookie

Nissan, Locul 1 in Romania la satisfactia clientilor fata de service

voteaza
(0/ 0)
Nissan, Locul 1 in Romania la satisfactia clientilor fata de service
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Marca Nissan s-a pozitionat pe primul loc in topul preferintelor romanilor privind nivelul de satisfactie fata de service, conform studiului realizat de Auto.ro si compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown.

 
 

Analiza a fost realizata in perioada mai-octombrie 2011, pe un esantion reprezentativ de 26.525 respondenti cu varsta de peste 18 ani. Metoda folosita a fost sondajul online. La capitolul satisfactia fata de service, Nissan a inregistrat cel mai mare numar de respondenti foarte multumiti: 49,7%.

Reteaua de reparatori Nissan este reprezentata in 22 de orase din Romania si cuprinde 24 de ateliere service autorizate.

“Calitatea serviciilor este prioritara la Nissan, atat in perimetrul vanzarii de vehicule noi cat si in serviciile postvanzare. Investitiile in tehnologie si inovatie au reusit sa pozitioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor insa acestea au fost intotdeauna insotite de investitii in calitatea serviciilor post-vanzare. Nivelul de satisfactie inregistrat in studiul Auto.ro este o confirmare ca, in Romania, activitatea de service a retelei Nissan se desfasoara in parametrii asteptati” a spus Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2647 :: 18.68MB