Analiza a fost realizata in perioada mai-octombrie 2011, pe un esantion reprezentativ de 26.525 respondenti cu varsta de peste 18 ani. Metoda folosita a fost sondajul online. La capitolul satisfactia fata de service, Nissan a inregistrat cel mai mare numar de respondenti foarte multumiti: 49,7%.
Reteaua de reparatori Nissan este reprezentata in 22 de orase din Romania si cuprinde 24 de ateliere service autorizate.
“Calitatea serviciilor este prioritara la Nissan, atat in perimetrul vanzarii de vehicule noi cat si in serviciile postvanzare. Investitiile in tehnologie si inovatie au reusit sa pozitioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor insa acestea au fost intotdeauna insotite de investitii in calitatea serviciilor post-vanzare. Nivelul de satisfactie inregistrat in studiul Auto.ro este o confirmare ca, in Romania, activitatea de service a retelei Nissan se desfasoara in parametrii asteptati” a spus Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!