No SSO cookie

Nissan Leaf a depasit 50.000 de unitati vandute

voteaza
(5/ 1)
Nissan Leaf a depasit 50.000 de unitati vandute
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

In urma deciziilor luate recent, Nissan a reusit sa depaseasca pragul de 50.000 de unitati vandute in intreaga lume.

 
 

Compania Nissan a dat publicitatii un comunicat prin care anunta depasirea barierei de 50.000 de unitati Leaf vandute in intreaga lume.


Cifra se datoreaza si planului de reducere a pretului vehiculului electric Leaf, care are loc pe toate pietele unde se comercializeaza. Compania Nissan a luat decizia de reducere a pretului de comercializare pentru Leaf, dupa ce in luna ianuarie, pe piata din SUA, modelul inregistrase o scadere de 3,8% a vanzarilor, ajungand la doar 650 de unitati vandute.

In acest timp, compania japoneza primeste cererea crescanda de vehicule electrice proprii, prin inceperea constructiei noii sale fabrici din Tennessee, care va debuta in acest an.


Nissan a comercializat in jur de 7.000 de unitati Leaf in Europa, unde vehiculul electric se vinde in 17 tari. In jur de 19.500 din totalul vanzarilor Leaf s-a realizat in SUA, in anii 2011 si 2012.

Ca numar total de kilometri, posesorii de vehicule Leaf au parcurs pe intreg globul pamantesc peste 260.000.000 kilometri, inregistrandu-se si un record, cu un posesor Leaf care a parcurs singur peste 177.000 de kilometri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.5414 :: 22.2MB