No SSO cookie

Nissan GT-R vs Corvette Z06 Centennial Edition

voteaza
(0/ 0)
Nissan GT-R  vs Corvette Z06 Centennial Edition
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un american tractiune spate sau un japonez 4x4?

 
 

Poate ca cea mai mare realizare pentru Nissan si al sau GT-R este faptul ca a devenit un punct de referinta pentru toate tipurile de autoturisme sport.

Inainte sa vedem imaginile, haideti sa ne amintim cateva date despre GT-R. si despre Corvette Centenial Edition.

Noul GT-R are un motor de 3.8 litri twin-turbo V6  legat la o cutie de viteze cu sase trepte cu dublu ambreiaj, 4x4, ce produce 545 CP si 628 Nm cuplu. Pretul de pornire este de 78.800 euro, iar pentru o vopsea optionala argintie veti plati in plus 2400 euro.

Pe de alta parte avem Chevrolet Corvette Z06 Centennial Edition, propulsat de un V8 de 7.0 litri, care ajunge pana la  505 CP si 637 Nm cuplu, tractiune spate si cutie de viteze manuala cu sase trepte.

Pretul de pornire al Z06 incepe de la 61.700 euro, plus optionale, cum ar fi pachetul 3LZ Premium Equipment Group in valoare de 7100 euro, pachetul special Centenial in valoare de 3950 euro, pachetul Ultimate performance in valoare de 6.000 euro si kitul de firba de carbon in valoare de 3200 euro.

Care dintre cele doua e mai buna?

Indiciul zilei (14.02.2012) este: GT-R
CLICK PENTRU A ADAUGA INDICIUL ZILEI

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2483 :: 17.87MB