No SSO cookie

Nissan GT-R Sedan - Cel mai nou membru al clubului...

voteaza
(0/ 0)
Nissan GT-R Sedan - Cel mai nou membru al clubului...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca, cel mai nou membru al clubului exclusivist "supermasini cu patru usi" va fi un Nissan GT-R...

 
 
Daca e sa dam crezare surselor revistei Auto Express, atunci va instiintam ca firma Nissan se pregateste sa introduca propria versiune a unei supermasini cu patru usi, masina ce va fi lansata sub insigna Infiniti. Astfel, supermasina sedan pregatita de Nissan va fi bazata pe celebrul Nissan GT-R, un vehicul care si-a dovedit performantele si calitatile in repetate randuri, cel mai recent exemplu fiind testul de pe pista Nürburgring, cand a batut timpul stabilit de Porsche 911 Turbo. In ceea ce priveste performantele, vehiculul va fi echipat cu acelasi motor V8 pe care il putem intalni si la modelul FX50 SUV de la Infiniti. Acesta va fi, insa, modificat pentru a produce un numar de 420 CP, care ii vor permite modelului sa atinga 100 de km/h in circa 5 secunde si o viteza maxima de 275 km/h. Prin comparatie, modelul Panamera, de la Porsche, va fi dotat cu un motor V8 cu biturbocharger, ce va dezvolta 520 de CP si va atinge o viteza maxima de 300 de km/h. In final, se pare ca modelul realizat de Nissan se va axa pe confort si lux si nu pe performanta, acest fapt explicand decizia conducerii firmei japoneze de a lansa vehiculul sub insigna Infiniti.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1943 :: 17.86MB