No SSO cookie

Nissan estimeaza pierderi sub asteptari pentru anul fiscal 2009/2010

voteaza
(0/ 0)
Nissan estimeaza pierderi sub asteptari pentru anul fiscal 2009/2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan Motor Co, cel de-al treilea producator auto nipon, a estimat marti, in mod neasteptat, pierderi anuale mai mici, in contextul in care reduce numarul angajatilor si costurile de productie, relateaza Bloomberg.

 
 
Pierderile ar putea scadea la 170 miliarde yeni (1,7 miliarde dolari) pentru anul fiscal care se va incheia in martie 2010, de la 233,7 miliarde yeni, cu un an in urma. Analistii chestionati de Bloomberg se asteptau ca Nissan sa estimeze pierderi de 310 miliarde yeni.

Directorul executiv al companiei, Carlos Ghosn, vrea sa concedieze 20.000 de angajati in acest an fiscal pentru a face fata scaderii cu 37% a vanzarilor auto pe piata americana, de obicei cea mai profitabila piata de desfacere a companiei Nissan.

"Reducerea costurilor ii va permite companiei sa micsoreze pierderile. Totusi, pentru ca piata sa-si revina, toti producatorii auto vor trebui sa creasca vanzarile, mai ales pe piata nord-americana, pentru revenirea acesteia", a declarat un analist.

Nissan se asteapta ca vanzarile sa scada cu 18%, la 6.950 miliarde yeni in acest an fiscal. De asemenea, compania estimeaza pierderi operationale de 100 miliarde yeni, fata de 137,9 miliarde yeni, in anul fiscal incheiat in martie. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2875 :: 17.93MB