No SSO cookie

Nissan estimeaza pierderi sub asteptari pentru anul fiscal 2009/2010

voteaza
(0/ 0)
Nissan estimeaza pierderi sub asteptari pentru anul fiscal 2009/2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan Motor Co, cel de-al treilea producator auto nipon, a estimat marti, in mod neasteptat, pierderi anuale mai mici, in contextul in care reduce numarul angajatilor si costurile de productie, relateaza Bloomberg.

 
 
Pierderile ar putea scadea la 170 miliarde yeni (1,7 miliarde dolari) pentru anul fiscal care se va incheia in martie 2010, de la 233,7 miliarde yeni, cu un an in urma. Analistii chestionati de Bloomberg se asteptau ca Nissan sa estimeze pierderi de 310 miliarde yeni.

Directorul executiv al companiei, Carlos Ghosn, vrea sa concedieze 20.000 de angajati in acest an fiscal pentru a face fata scaderii cu 37% a vanzarilor auto pe piata americana, de obicei cea mai profitabila piata de desfacere a companiei Nissan.

"Reducerea costurilor ii va permite companiei sa micsoreze pierderile. Totusi, pentru ca piata sa-si revina, toti producatorii auto vor trebui sa creasca vanzarile, mai ales pe piata nord-americana, pentru revenirea acesteia", a declarat un analist.

Nissan se asteapta ca vanzarile sa scada cu 18%, la 6.950 miliarde yeni in acest an fiscal. De asemenea, compania estimeaza pierderi operationale de 100 miliarde yeni, fata de 137,9 miliarde yeni, in anul fiscal incheiat in martie. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1926 :: 18.68MB