No SSO cookie

Nissan estimeaza pierderi sub asteptari pentru anul fiscal 2009/2010

voteaza
(0/ 0)
Nissan estimeaza pierderi sub asteptari pentru anul fiscal 2009/2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan Motor Co, cel de-al treilea producator auto nipon, a estimat marti, in mod neasteptat, pierderi anuale mai mici, in contextul in care reduce numarul angajatilor si costurile de productie, relateaza Bloomberg.

 
 
Pierderile ar putea scadea la 170 miliarde yeni (1,7 miliarde dolari) pentru anul fiscal care se va incheia in martie 2010, de la 233,7 miliarde yeni, cu un an in urma. Analistii chestionati de Bloomberg se asteptau ca Nissan sa estimeze pierderi de 310 miliarde yeni.

Directorul executiv al companiei, Carlos Ghosn, vrea sa concedieze 20.000 de angajati in acest an fiscal pentru a face fata scaderii cu 37% a vanzarilor auto pe piata americana, de obicei cea mai profitabila piata de desfacere a companiei Nissan.

"Reducerea costurilor ii va permite companiei sa micsoreze pierderile. Totusi, pentru ca piata sa-si revina, toti producatorii auto vor trebui sa creasca vanzarile, mai ales pe piata nord-americana, pentru revenirea acesteia", a declarat un analist.

Nissan se asteapta ca vanzarile sa scada cu 18%, la 6.950 miliarde yeni in acest an fiscal. De asemenea, compania estimeaza pierderi operationale de 100 miliarde yeni, fata de 137,9 miliarde yeni, in anul fiscal incheiat in martie. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2706 :: 17.93MB