In primele 6 luni ale anului fiscal 2011 (1 aprilie 2011 – 31 martie 2012), cota de piata si volumul de vanzari Nissan au continuat sa creasca in Romania.
In acest interval, aprilie - septembrie 2011, s-au comercializat 1.365 autovehicule, volumul crescand cu 75% fata de primele 6 luni ale anului fiscal precedent. Cota de piata a progresat de asemenea cu 1,1%. Modelele crossover Juke (322 unitati vandute) si QASHQAI (430 unitati vandute) au stat la baza acestui success, insa cresteri de volum semnificative s-au inregistrat si la alte modele: +139% Navara, +106% Note.
In luna septembrie, Nissan a depasit la vanzari principalul competitor, Toyota, pentru a doua oara in 2011, atingand o cota de piata de 3,1%. Este pentru a doua oara in 2011 cand Nissan depaseste si nivelul de 3%, dupa ce in luna mai a ajuns la 3,42%. Volumul de vanzari a crescut cu 106% in raport cu luna septembrie a anului fiscal precedent: 370 unitati.
In septembrie, Nissan a atins cea mai mare cota de piata din istoria sa si in Europa, depasind un record ce data de 16 ani.
Dupa rezultatele foarte bune obtinute pe toate pietele importante, Nissan a atins o cota de piata generala pe luna septembrie de 4,2% - un record in Europa si cu aproape un procent mai mult fata de 2010. Cea mai buna cota de piata anterioara a Nissan a fost de 4,1% si a fost obtinuta in luna august 1995.
Recordul din ultima luna indica faptul ca Nissan este pe cale sa atinga unul din obiectivele cuprinse in planul pe termen mediu „Nissan Power 88”, in vederea confirmarii Nissan drept brandul asiatic cu cel mai mare volum de vanzari in Europa pana in anul 2016.
Volumul vanzarilor lunii septembrie, de 73.713 unitati (aproape cu 17.500 unitati mai mult fata de anul precedent), a fost favorizat de rezultatele excelente ale autovehiculelor din familia crossover Nissan, incluzand modelul Qashqai, cu 23.000 unitati vandute si modelul JUKE, cu peste 14.000 de unitati vandute (cel mai mare numar de unitati vandute lunar pentru acest model pana in prezent, cu 3.000 de unitati mai mult fata de cifra anterioara).
Gama vasta de SUV-uri a Nissan a contribuit, de asemenea, la rezultatele record din aceasta luna, vanzarile pentru modelul Pathfinder, construit la Barcelona, fiind triple fata de anul precedent; modelul pick-up Navara – produs in Spania – de asemenea, a inregistrat vanzari mai mari cu 44%, iar modelul X-TRAIL cu 14%, cu peste 3.000 de unitati vandute.
De asemenea, toate pietele cheie din regiune au inregistrat rezultate spectaculoase in aceasta luna in comparatie cu anul 2010, vanzarile crescand astfel: in Franta cu 19%; in Spania cu 29%; in Germania cu 47% si in Italia cu 60%.
Nissan este una dintre cele mai semnificative prezente pe piata europeana dintre producatorii din afara Europei, avand peste 12.500 de angajati in cadrul departamentelor locale de proiectare, cercetare si dezvoltare, productie, logistica, vanzari si marketing. Anul trecut uzinele Nissan din Regatul Unit, Spania si Rusia au produs peste 528.000 de autovehicule, incluzand mini-MPV-uri, crossovere premiate, SUV-uri si autovehicule comerciale. Oferta Nissan cuprinde la ora actuala 24 de produse diverse si inovatoare disponibile pe piata europeana, fiind pe cale sa devina cel mai apreciat brand asiatic in Europa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 18:45
Nissan e in crestere! Chiar ma bucur pentru ei... e cea mai vanduta marca asiatica din Europa.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!