No SSO cookie

Nissan - Cu "N" de la "NU"!

voteaza
(0/ 0)
Nissan - Cu
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma japoneza Nissan a anuntat ca nu va participa la Salonurile Auto de la Detroit si Chicago!

 
 
Urmand exemplul stabilit de firme precum Porsche, Suzuki, Mitsubishi, Ferrari, Land Rover si Rolls-Royce, compania japoneza Nissan a anuntat retragerea oficiala din cadrul Salonului Auto de la Detroit, organizat in luna ianuarie a anului 2009. Mai mult de atat, Nissan a anuntat ca nici in cadrul evenimentului organizat la Chicago, din februarie 2009, publicul nu va avea ocazia sa se bucure de prezenta firmei japoneze. Principalul motiv pentru care compania japoneza s-a retras din cadrul acestor expo-uri este faptul ca nu prea mai au ce sa arate publicului. Deoarece, in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles de saptamana trecuta, firma japoneza si-a scos aproape toti "asii din maneca" cand au prezentat publicului nou Nissan 370z, Nissan Cube-ul si Infinity G37 Convertible-ul, nu le-a ramas mai nimic de oferit in perioada ce urmeaza, exceptia fiind conceptul NV2500, un vehicul utilitar multifunctional. Asadar, conducerea Nissan a hotarat ca o campania publicitara si o aparitie la Detroit si Chicago pentru un singur model reprezinta o risipa de bani. Acest fapt evidentiaza foarte bine impactul profund pe care crahul economic il are asupra industriei producatoare de masini. *Galeria contine o imagine care infatiseaza conceptul NV2500

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1903 :: 18.68MB