No SSO cookie

Nick Reilly: "Nu GM este vinovat pentru situatia Opel"

voteaza
(0/ 0)
Nick Reilly:
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nick Reilly, noul CEO Opel, s-a adresat angajatilor spunand ca nu GM este vinovat pentru situatia in care se afla compania germana.

 
 

Nick Reilly, noul CEO GM Europa si seful Opel, a trimis o scrisoare angajatilor, odata cu investitura noii conduceri, in care cerea sa nu mai fie blamat General Motors pentru toate problemele marcii germane. Nick Reilly si-a impus din start statul de om al GM si nu vrea ca imaginea companiei pe care o reprezinta sa fie afectata de cazul Opel.

Boss-ul Opel a cerut angajatilor sa fie responsabili pentru munca lor si sa nu mai dea vina pe patronul american. “Nu sunt de parere ca trebuie sa facem din GM cauza problemelor noastre. Este o scuza penibila care ne ajuta sa ne ferim de responsabilitate pentru situatie in care ne aflam, este mentalitatea unei victime”.

Nick Reilly a devenit oficial noul CEO Opel, dupa ce preluase interimatul inca din toamna anului trecut. Reilly este o persoana foarte respectata la GM, deoarece a fost cel care a salvat compania Daewoo acum zece ani si a reusit sa aduca marca sud-coreeana pe profit.

Noul CEO Opel isi incepe mandatul la compania germana si marca surora Vauxhall cu un buget suplimentar de 650 de milioane de euro, bani alocati de GM pentru restructurarea Opel. Reilly le-a mai transmis angajatilor ca se pune problema ca in 2010 circa 9.000 de muncitori din totalul de 50.000 sa fie restructurati.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Opel | GM |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3710 :: 17.86MB