No SSO cookie

Nemtii castiga la Dakar!

voteaza
(0/ 0)
Nemtii castiga la Dakar!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a ocupat primele 2 locuri la Raliul Dakar 2009!

 
 
Volkswagen intra in istoria sporturilor cu motor reusind sa ocupe primele 2 locuri la editia din 2009 a Raliului de la Dakar, nemtii fiind prima firma constructoare de masini care a reusit sa castige raliul Dakarului folosind puterea diesel din istoria de 30 de ani a celebrei curse. Masinile folosite au avut motorizare diesel, fiind mai precis din gama Race Touareg TDI. Editia de anul acesta a Raliului Dakar a avut loc in America de Sud din cauza amenintarilor teroriste din nordul Africii. Raliul Dakar editia 2009 a fost castigata de echipa formata din sud-africanul Giniel de Villiers si germanul Dirk von Zitzewitz, in vreme ce echipa formata din Mark Miller si Ralph Pitchford au terminat pe locul 2. Traseul de peste 9000 de kilometri a fost unul din cele mai dure si solicitante din istoria raliului Dakar. Cursa a inceput si s-a incheiat in Buenos Aires, Argentina si a trecut prin terenul din Argentina si Chile, un teren ce include unele din cele mai inalte dune de nisip din lume, pasaje extreme prin apa sau terenul dur si pietros prin muntii Anzi. De parca terenul extrem de dificil nu ar fi fost de ajuns, echipele participante au trebuit sa infrunte si temperaturile extreme ce variau intre 0 si 40 de grade Celsius. Cele doua Race Touareg TDI au un motor cu 5 cilindri turbo diesel ce produce 280 CP si un cuplu motor de 600 NM. Acest prototip de raliuri a fost dezvoltat si realizat pentru a face fata conditiilor raliului Dakar. Volkswagen Touareg 2 e cunoscut ca fiind un model foarte tenace si sport din segmentul utilitarelor (SUV) iar aceasta versiune Race duce lucrurile la un alt nivel.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2705 :: 17.84MB