MINI Paceman John Cooper Works si-a facut debutul mondial la NAIAS 2013 si potrivit celor care-l fabrica, imbina cate putin dintr-o racheta de buzunar, un hatchback, un CUV si un coupe. Si pentru ca s-a lansat in SUA, pretul de pormnire pe acea piata este de $36.200, cu toate taxele incluse, adica "putintel" mai ieftin decat in Europa.
Modelul aduce cu el un kit aerodinamic care include jante din aliaj, cu dimensiunea de 18 inci, sistem de evacuare sport cu tevi realizate din crom, portiere cu sigla John Cooper Works imprimata pe manerele interioare si o suita de variante coloristice realizate din scheme bicolore.
Interiorul continua tema exterioara, cu aceleasi atingeri sportive la nivelul volanului, scaunelor si a plansei debord.
Sub capota se gaseste motorizare de 1.6 litri in patru cilindri, turbo, care ofera 208 CP, cuplata fie la o transmisie manuala in sase trepte, fie la una automata, tot cu sase raporte, insa disponibila optional. La ambele se adauga MINI ALL4 (all-wheel-drive system). Noul Paceman JCW atinge 100 km/h in aproximativ 6,5 secunde, in functie de transmisia aleasa si atinge o viteza maxima de 204 km/h. Aceste specificatii sunt insa valabile pentru modelele destinate pietei SUA.
Conform cifrelor anuntate la lansare, MINI Paceman John Cooper Works are un consm de 7,59 l/100 km pe autostrada, 9,41 consum urban si 8,71 in ciclu mixt, valori aferente cutiei de viteze manuale. Pentru cei care opteaza pentru transm,isia automata, valorile sunt 7,84/10,23/9,05 l/100 km in ciclu extraurban/urban/mixt.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!