In timp ce Mercedes-Benz a evitat sa lanseze noul model CLA la North American International Auto Show (chiar daca a prezentat si aici masina), brandul german a adus cu el la Detroit intreaga familie care formeaza E-Klasse.
Toate modelele care sunt inscrise in E-Klasse prezinta noua forma a farurilor, distinctiva pentru aceasta generatie, forma care stabileste o granita intre versiuni, inca din anii '90. La aceasta se adauga noua grila fata, barele de protectie si desenul revizuit al lampilor spate.
Variantele standard ale E-Klasse, atat sedan, cat si break, sunt disponibile in doua variante de design frontal, fie cu desenul grilei fata clasic, care vine cu stema aseszata deasupra capotei motorulu, fie cu designul sport.
Si in timp ce coupeul si decapotabila au pasajele rotilor spate umflate si proeminente, designerii Mercedes au "inmuiat" nitel profilul berlinei si al breakului.
Evident si la interior au aparut schimbari, cele mai multe la nivelul consolei centrale, al materialelor si al echiparilor, unde Mercedes a venit cu o sumedenie de noi gadgeturi tehnologice.
Varfurile gamei, E63 AMG Sedan si Wagon, beneficaza de un aport de putere care ridica numarul cailor putere la 557. In plus daca exista si un S-Model cu aceeasi putere, pentru prima data in aceasta gama, avand si optiunea tractiunii integrale.
Cel putin in SUA, vanzarile noului E-Klasse vor debuta la inceputul acestei veri.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!