No SSO cookie

MTM a preparat Spyker C8 Double 12S

voteaza
(0/ 0)
MTM a preparat Spyker C8 Double 12S
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Aveti aici cel mai recent proiect al celor de la MTM denumit Spyker C8 Double 12S!

 
 
Cand cei de la MTM au inceput proiectul Spyker C8 Double 12S ei au dorit ceva care sa taie respiratia oamenilor, o experienta necompromitatoare in termeni de motorizare de inalta performanta, dupa cum chiar ei sustin. Rezultatul muncii lor poate fi descris exact in acesti termeni. Spyker e cunoscut pentru modelele lor C8 Spyder din care s-au nascut si modelele C8 Laviolette si C8 Double 12R. Modelul C8 Double 12S e versiunea de strada a Double 12R care este o masina destinata cursei de la Le Mans. Varianta de strada are un motor ce dezvolta 400 de CP sau poate fi echipata cu un motor optional Audi V8 de 4.2 litri ce dezvolta 600 CP. Masina are o viteza maxima de 300 km/h sau 345 km/h in functie de care varianta din cele doua este aleasa. Versiunea MTM a acestui model face ca motorul standard ce dezvolta 400 CP sa dezvolte acum 500 CP prin adaugarea unui supra alimentator care costa 40.000 de euro. Spyker C8 Double 12S are un plafon din sticla precum Laviolette, un ampatament mai lung decat C8 Spyder si un rezervor de benzina mai mare (100 de litri in loc de 75 de litri), fiind o masina extrem de rara in intreaga lume. MTM a dus acest exclusivism la extrem. Doar 14 unitati au fost produse la fabrica de la Spyker si 4 din acestea 14 au fost modificate de catre MTM.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8229 :: 17.87MB