Motorul inovativ DiesOtto, prezentat de Mercedes pe conceptul F700 Concept la Salonul Auto de la Frankfurt in 2007, ar putea debuta in productia de serie. Motorul pe benzina care promite un cuplu maxim si un consum specifice propulsoarelor diesel ar putea debuta pe modelul S-Klasse.
DiesOtto este prevazut cu doua turbine cu geometrie variabila, injectie directa si raport variabil de compresie. DiesOtto are aceleasi caracteristici de functionare ca un propulsor diesl modern, insa functioneaza pe benzina.
Mercedes anunta ca DiesOtto este un propulsor twin-turbo cu patru cilindri de 1.8 litri cu 238 cai putere si 400 Nm care promite un consum mediu de 6.0 litri la 100 km pentru modelul S-Klasse.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!