Este uimitor cat de puternice au devenit motoarele cu combustie interna, dar in acelasi timp si economice si ecologice.
Noul motor Ford de 1.0 litri EcoBoost, pe benzina, este un prim exemplu de cat de departe s-a ajuns. In ciuda capacitatii sale de mici proportii, motorul cu trei cilindri, care dispune de turbo, injectie directa si alte tehnologii, are o putere de pana la 123 CP, care este o putere impresionanta pentru un motor atat de mic.
Cu toate acestea, Ford ne-ar putea surprinde curand cu o versiune si mai puternica a motorului de 1.0 litri turbo, care va reusi sa ajunga la 177 CP.
Revista britanica Autocar a spus ca Ford lucreaza deja la un prototip pentru o versiune de mare putere a motorului de 1.0 litri EcoBoost, benzina, echipat cu un turbocompresor electric si un turbocompresor normal. Acest motor va fi folosit probabil pe variantele mai sportive de Fiesta si Focus.
Gunnar Herrmann, Director Focus, a remarcat faptul ca motorul normal EcoBoost de 1.0L, care este disponibil in doua variante, 99 CP si 123 CP, va inlocui treptat toate motoarele non-turbo de 1.6 litri, la nivel mondial.
"Stim ca unii clienti ar putea fi reticenti cand li se va spune sa treaca de la 1.6 l la 1.0 l, dar asta doar pana cand vor conduce o masina cu un motor de 1.0 l EcoBoost” a spus Hermann.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!