No SSO cookie

Motorul de 0,9 litri ajunge si pe Alfa MiTo si FIAT Punto

voteaza
(0/ 0)
Motorul de 0,9 litri ajunge si pe Alfa MiTo si FIAT Punto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Micutul motor de 0,9 litri cu tehnologie TwinAir lansat pe modelul FIAT 500 va fi in curand disponibil si pentru clientii lui Alfa Romeo MiTo si FIAT Grande Punto.

 
 
 

Cu tehnologia TwinAir, propulsorul cu doar doi cilindri si un turbocompresor livreaza o putere impresionanta pentru acest nivel de cilindree, si anume 85 CP in cazul lui FIAT 500.

 

Pentru Alfa Romeo MiTo si FIAT Grande Punto, reducerea de capacitate inseamna de fapt un upgrade. Astfel, in cazul lui MiTo motorul actual de 1,4 litri ofera doar 77 CP, in timp ce pentru Grande Punto propulsorul de 1,2 litri este cotat la doar 64 CP.

 

Pe langa FIAT TwinAir, va fi oferita “la pachet” si tehnologia start/stop precum si un buton “Eco” montat pe bord ce modifica programul de functionare a injectiei pentru o economie semnificativa a consumului de combustibil si a nivelului de poluare. Per total, reducerea celor doi indicatori va fi de 10-15% fata de motoarele actuale, in ciuda cresterii nivelului de putere oferit.

 

Vestea proasta este ca atat motorul de 1,2 litri, cat si cel de 1,4 vor ramane in oferta celor doua modele. TwinAir cu doi cilindri va fi astfel oferit ca un pachet “premium”, dedicat celor ce chiar doresc sa polueze mai putin sau celor ce urmaresc cel mai redus nivel de taxare pentru emisiile de CO2.

 

Potrivit FIAT, micutul 0,9 TwinAir nu va fi oferit si in America de Nord, desi tehnologia urmeaza sa fie folosita pentru noile generatii de motoare cu patru cilindri dedicate modelelor Chrysler, Dodge si FIAT entry-level.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3200 :: 22.19MB