No SSO cookie

Motorul de 0,9 litri ajunge si pe Alfa MiTo si FIAT Punto

voteaza
(0/ 0)
Motorul de 0,9 litri ajunge si pe Alfa MiTo si FIAT Punto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Micutul motor de 0,9 litri cu tehnologie TwinAir lansat pe modelul FIAT 500 va fi in curand disponibil si pentru clientii lui Alfa Romeo MiTo si FIAT Grande Punto.

 
 
 

Cu tehnologia TwinAir, propulsorul cu doar doi cilindri si un turbocompresor livreaza o putere impresionanta pentru acest nivel de cilindree, si anume 85 CP in cazul lui FIAT 500.

 

Pentru Alfa Romeo MiTo si FIAT Grande Punto, reducerea de capacitate inseamna de fapt un upgrade. Astfel, in cazul lui MiTo motorul actual de 1,4 litri ofera doar 77 CP, in timp ce pentru Grande Punto propulsorul de 1,2 litri este cotat la doar 64 CP.

 

Pe langa FIAT TwinAir, va fi oferita “la pachet” si tehnologia start/stop precum si un buton “Eco” montat pe bord ce modifica programul de functionare a injectiei pentru o economie semnificativa a consumului de combustibil si a nivelului de poluare. Per total, reducerea celor doi indicatori va fi de 10-15% fata de motoarele actuale, in ciuda cresterii nivelului de putere oferit.

 

Vestea proasta este ca atat motorul de 1,2 litri, cat si cel de 1,4 vor ramane in oferta celor doua modele. TwinAir cu doi cilindri va fi astfel oferit ca un pachet “premium”, dedicat celor ce chiar doresc sa polueze mai putin sau celor ce urmaresc cel mai redus nivel de taxare pentru emisiile de CO2.

 

Potrivit FIAT, micutul 0,9 TwinAir nu va fi oferit si in America de Nord, desi tehnologia urmeaza sa fie folosita pentru noile generatii de motoare cu patru cilindri dedicate modelelor Chrysler, Dodge si FIAT entry-level.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1643 :: 22.11MB