No SSO cookie

MOL LANSEAZA ÎN ROMÂNIA NOUA SA GAMA EURO 5 - EVO

voteaza
(0/ 0)
MOL LANSEAZA ÎN ROMÂNIA NOUA SA GAMA EURO 5 - EVO
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conducătorii auto din România au de acum acces la EVO, benzina şi motorina MOL de ultima generatie care sporesc plăcerea de a conduce şi reduc în mare măsură poluarea prin alinierea la standardele Euro 5.

 
 
Noii carburanţi, care se vor găsi pentru inceput doar in 62 dintre benzinăriile MOL, sunt preparaţi combinând atent unele componente de amestec cu aditivi de ultimă generaţie care previn atât formarea depunerilor în camera de ardere şi pe supapele de admisie, cât şi coroziunea şi apariţia gumelor. Conţinutul de benzen al benzinei EVO este de sub 35%, iar cel de olefine nu atinge 1%, ceea ce reduce efectele nocive asupra stratului de ozon. Datorită conţinutului de sulf de sub 10 ppm, fiind practic „fara sulf”, această benzină este mult mai prietenoasă din punct de vedere al mediului şi îmbunătăţeşte performanţele catalizatorului. În plus, un aditiv anti-fricţiune îmbunătăţeşte ungerea, toate acestea făcând ca automobilele alimentate cu benzina EVO să accelereze mai rapid, să ofere o mai mare plăcere la condus, să fie mai puternice şi să meargă mai rotund la ralanti. Benzina EVO este carburantul ideal pentru vehiculele cele mai moderne. Motorina EVO, preparată cu aditivi de ultimă generaţie, a fost creată pentru a satisface motoarele cele mai moderne, constituind însă un carburant potrivit şi pentru motoarele Diesel mai vechi sau turbo mai recente. Această motorină se adaptează după sezon. Pe timpul iernii, se comportă ca un carburant cu calităţi extraordinare, permiţând pornirea uşoară chiar şi la temperaturi extrem de joase. Ea oferă însă performanţe ridicate şi pe timpul verii. Este recomandată automobiliştilor care aşteaptă calităţi deosebite de la carburanţi, celor care doresc să călătorească fără probleme şi să obţină maximum de la motoarele lor. Conferite de un întreg pachet de aditivi sintetici de performanţă, calităţile deosebite ale motorinei EVO sporesc comfortul şi plăcerea de a conduce. Aceşti aditivi curăţă injectoarele şi depunerile din motor şi previn formarea gumelor. Proprietăţile de ardere perfecte ale motorinei EVO şi cifra sa cetanică ridicată permit un mers mai rotund la ralanti, reducerea zgomotului motorului şi un consum redus; EVO previne corodarea sistemului de alimentare şi reduce emisiile de substanţe nocive. Reţeta specială şi folosirea unor aditivi care îmbunătăţesc curgerea carburantului şi previn depunerea parafinei garantează funcţionarea motoarelor în condiţii de siguranţă în iernile extrem de reci. Motorina EVO reduce uzura în sistemul de injecţie şi pompare. Fiind fără sulf, ea nu afectează catalizatorul, iar agentul său anti-spumare permite realimentarea rapidă a rezervorului. Nu în cele din urmă, aditivii antistatici permit alimentarea fără probleme a vehiculelor deoarece previn descărcările statice din carburant. Motorina EVO reduce emisiile dăunătoare ale motorului în timp ce îi sporeşte performanţele şi îi prelungeşte viaţa. Gazele de ardere afectează calitatea aerului si sănătatea. Pentru a diminua această problemă precum şi efectul de seră, Uniunea Europeană are în vedere limite mai stricte la emisiile motoarelor cu benzină şi Diesel. Aceste limitări se referă în special la oxizii de azot (NOx) şi la particulele solide, care reprezintă cele mai mari ameninţări la adresa sănătăţii. Cunoscute sub numele de Euro 5, viitoarele standarde auto au fost creionate de curând şi vor fi aplicate de la mijlocul lui 2008. Carburanţii EVO se încadrează deja în aceste valori, precum şi în cele mai severe standarde mondiale definite în cadrul Categoriei 4 a World-Wide Fuel Charter, o convenţie agreată de peste 50 de producători de motoare şi de automobile de pe toate continentele pentru a armoniza calitatea carburanţilor din întreaga lume plecând de la nevoile utilizatorilor, ale protejării mediului şi utilizării energiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1901 :: 17.82MB