No SSO cookie

Modul de calcul a taxei de prima inmatriculare este "contributia 100 la suta a Parlamentului"

voteaza
(0/ 0)
Modul de calcul a taxei de prima inmatriculare este
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Actualul mod de calculare a controversatei taxe de prima inmatriculare auto reprezinta contributia '100 la suta a Parlamentului', in timp ce varianta propusa initial de Guvern ar fi indeplinit cerintele Comisiei Europene, a declarat, luni, la Bruxelles, secretarul de stat in cadrul Departamentului pentru Afaceri Europene, Adrian Ciocanea.

 
 
In ceea ce priveste taxa de prima inmatriculare, in prezent, exista o intelegere intre statul roman si Comisia Europeana si se asteapta o noua matrice de calcul a acestei taxe. Problema este ca matricea existenta este contributia 100 la suta a Parlamentului. Modul in care este calculata taxa a iesit din Guvern intr-o forma optima pentru cerintele europene, insa a fost modificat in Parlament.

Daca vom schimba iarasi acest element din Codul Fiscal, va trebui sa mergem din nou cu el in Parlament', a comentat, pentru Rompres, oficialul roman.

Provocarea Guvernului este, acum, sa gaseasca o varianta care sa multumeasca si Parlamentul, si Comisia Europeana si, mai ales, contribuabilul roman, a mai spus Ciocanea, precizand ca Bucurestiul are termen pana in martie pentru a gasi un nou algoritm de calcul a taxei de prima inmatriculare.

Comisia Europeana a informat, la inceputul lunii ianuarie, ca ar putea declansa o procedura de incalcare a Tratatului UE impotriva Romaniei daca nu-si modifica legea privind taxa de prima inmatriculare auto, ale carei prevederi sunt considerate discriminatorii.

Adrian Ciocanea participa la Bruxelles la Consiliul UE pentru Concurenta.

Conform Codului Fiscal, taxa de prima inmatriculare ajunge in prezent pana la la 7.000 de euro, in functie de vechimea masinii. O taxa similara se aplica si in alte 16 state membre ale UE, insa, recent, Curtea Europeana de Justitie a condamnat Ungaria si Polonia, unde taxa avea forme similare celei din Romania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3629 :: 17.85MB