No SSO cookie

Modul de calcul a taxei de prima inmatriculare este "contributia 100 la suta a Parlamentului"

voteaza
(0/ 0)
Modul de calcul a taxei de prima inmatriculare este
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Actualul mod de calculare a controversatei taxe de prima inmatriculare auto reprezinta contributia '100 la suta a Parlamentului', in timp ce varianta propusa initial de Guvern ar fi indeplinit cerintele Comisiei Europene, a declarat, luni, la Bruxelles, secretarul de stat in cadrul Departamentului pentru Afaceri Europene, Adrian Ciocanea.

 
 
In ceea ce priveste taxa de prima inmatriculare, in prezent, exista o intelegere intre statul roman si Comisia Europeana si se asteapta o noua matrice de calcul a acestei taxe. Problema este ca matricea existenta este contributia 100 la suta a Parlamentului. Modul in care este calculata taxa a iesit din Guvern intr-o forma optima pentru cerintele europene, insa a fost modificat in Parlament.

Daca vom schimba iarasi acest element din Codul Fiscal, va trebui sa mergem din nou cu el in Parlament', a comentat, pentru Rompres, oficialul roman.

Provocarea Guvernului este, acum, sa gaseasca o varianta care sa multumeasca si Parlamentul, si Comisia Europeana si, mai ales, contribuabilul roman, a mai spus Ciocanea, precizand ca Bucurestiul are termen pana in martie pentru a gasi un nou algoritm de calcul a taxei de prima inmatriculare.

Comisia Europeana a informat, la inceputul lunii ianuarie, ca ar putea declansa o procedura de incalcare a Tratatului UE impotriva Romaniei daca nu-si modifica legea privind taxa de prima inmatriculare auto, ale carei prevederi sunt considerate discriminatorii.

Adrian Ciocanea participa la Bruxelles la Consiliul UE pentru Concurenta.

Conform Codului Fiscal, taxa de prima inmatriculare ajunge in prezent pana la la 7.000 de euro, in functie de vechimea masinii. O taxa similara se aplica si in alte 16 state membre ale UE, insa, recent, Curtea Europeana de Justitie a condamnat Ungaria si Polonia, unde taxa avea forme similare celei din Romania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2140 :: 17.85MB