No SSO cookie

Modelele SEAT FR au disponibila transmisia DSG tiptronic

voteaza
(0/ 0)
Modelele SEAT FR au disponibila transmisia DSG tiptronic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primele modele SEAT cu comenzi padela pe volan pentru actionarea cutiei de viteze DSG Tiptronic.

 
 

1.jpg
De la mijlocul lunii noiembrie, pentru motorul 2.0 TFSI si 200 CP de pe modelele Leon FR si Altea FR, SEAT a introdus pentru prima data in oferta comerciala comenzi padela pe volan pentru actionarea cutiei de viteze DSG Tiptronic.

Aceasta noua caracteristica a revolutionarei transmisii DSG Tiptronic sporeste semnificativ confortul si siguranta soferului, prin faptul ca mainele nu mai trebuie ridicate de pe volan in timpul condusului. Inspirat din motorsport, sistemul se regaseste si pe prototipurile SEAT Leon Supercopa.

 Modelul Leon FR 2.0 TFSI 200 CP cu transmisie DSG Tiptronic

2.jpg
atinge o viteza maxima de 259 km/h si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7.2 secunde. Consumul mediu este de numai de 7.8 l / 100 km.

Acelasi motor cuplat la cutia de viteze DSG Tiptronic pe Altea FR permite obtinerea unei viteze maxime de 220 km/h si atinge 100 km/h in 7.7 secunde. Consumul mediu pentru Altea FR 2.0 TFSI 200 CP DSG Tiptronic este de 7.9 l / 100 km.

Odata cu introducerea aceste versiuni gama FR cuprinde 3 variante pentru Leon si Altea:

 2.0 TFSI 200 CP, transmisie manuala cu 6 trepte de viteze
3.jpg
2.0 TFSI 200 CP, transmisie DSG Tiptronic cu 6 trepte de viteze
2.0 TDI 170 CP, transmisie manuala cu 6 trepte de viteze


Pretul cu toate taxele incluse pentru motorul 2.0 TFSI 200 CP DSG Tiptronic este de 24.884 € pe Leon FR si 25.691 € pe Altea FR.

 

Cuvinte cheie:
SEAT | Leon | Altea |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2097 :: 22.14MB