No SSO cookie

Outlander PHEV Concept-S, în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris 2014

voteaza
(0/ 0)
Outlander PHEV Concept-S, în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris 2014
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris 2014, noul său concept Outlander PHEV Concept-S

 
 

Outlander PHEV Concept-S este un model concept, dezvoltat pe baza modelului Outlander PHEV.

În cadrul salonului, Mitsubishi Motors Corporation va prezenta, de asemenea, 11 modele (5 modele în ziua dedicată presei) inclusiv modelul Outlander PHEV versiunea de raliu, ce a participat la competiția FIA Asia Cross Country Rally 2014, modele cu specificații de producție europene, modelul i-MiEV precum și alte modele electrice (EV) și hibride (PHEV).

Outlander PHEV Concept-S este un model concept, reprezentând versiunea cu design special a modelului de serie Outlander PHEV. Designul său este spectaculos atât la interior cât și la exterior, acesta având la bază trăsături sportive și sofisticate.

Designul său atractiv, performanțele oferite în timpul condusului, asigurate de către motorul Twin Motor 4WD și de către sistemul plug-in hibrid electric, puterea și agilitatea precum și silențiozitatea, caracteristice modelului, pe parcursul rulării, oferă șoferului o experiență complexă și unică la volanul său, la cele mai înalte standarde de calitate, confort și performanță, ce asigură plăcerea condusului, indiferent de condițiile de rulare.

Menit să simbolizeze funcționalitatea și siguranța specifice SUV-urilor Mitsubishi, designul grilei frontale încadrează logo-ul celor 3 diamante, cu ornamentele cromate îngroșate pe fiecare parte, oferind un efect  tridimensional și senzația de mișcare continuă.

Farurile curbate oferă, de asemenea, senzația de dinamism, fiind orientate ușor în sus, spre exterior.

Acest efect de protecție se continuă și în partea din spate, unde insertiile simbolice cromate similare cu cele din partea frontală, sunt accentuate de către ansamblul stopurilor alungite, ce se întind de la haion spre aripi, sugerând astfel un stil dinamic și inovator și, totodată, oferind rigiditate pentru un plus de siguranță. Culoarea caroseriei este un alb special, cu reflexii de platină, cu finisaj de fulgi de sticlă.

Spre deosebire de designul exterior strălucitor, designul habitaclului, în tonuri de negru și burgund, exprimă calitate și rafinament, oferind pasagerilor o senzație reconfortantă.

Habitaclul modelului Concept-S a fost conceput, în mod special, cu atenție la detalii, aspect pus în valoare de către inserţiile de lemn negru cu accent argintiu, consola centrală, ce a fost proiectată având ca sursă de inspirație cutiile tradiționale japoneze, realizate cu lac negru şi pielea atent aleasă și cusută manual de către profesioniști, pentru tapițeria scaunelor.

În plus, tapițeria scaunului formează o suprafață tri-dimensională, efect redat de către dungile orizontale ce ies în relief oferind o fixare superioară, în timp ce liniile verticale, sunt concepute în așa fel încât să urmărească ușor conturul corpului, oferind pasagerilor stabilitate, siguranță și confort.

Accentele argintii ce încadrează liniile verticale ale scaunelor, se curbează în jurul scaunelor, sporind astfel calitatea percepută la nivelul interiorului.

La fel ca modelul Outlander PHEV de serie, care a avut premiera la Salonul Auto de la Paris din 2012, conceptul S vine cu acelaşi motor cu 4 cilindri de 2,0 litri pe benzină şi un sistem electric format din două motoare de tip sincron cu magneți permanenți şi o baterie litiu-ion de 12kWh.

Acest lucru se traduce în 204 CP transmişi către toate cele 4 roţi, rezultând un timp 0-100 km/h de aproximativ 11 secunde, oferind în acelaşi timp emisii de CO2 de doar 44g/km.

Lungimea conceptului prezentat la Paris este de 4.760 mm, lăţimea de 1.840 mm, înălţimea de 1.700 mm, toate completate de un ampatament de 2.670 mm.

Cifrele sunt apropiate de cele ale modelului de serie PHEV: lungime de 4.655 mm, lăţime de 1.800 mm, înălţime de 1.680 mm şi ampatament identic de 2.670 mm.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8126 :: 18.71MB