No SSO cookie

Outlander PHEV Concept-S, în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris 2014

voteaza
(0/ 0)
Outlander PHEV Concept-S, în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris 2014
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris 2014, noul său concept Outlander PHEV Concept-S

 
 

Outlander PHEV Concept-S este un model concept, dezvoltat pe baza modelului Outlander PHEV.

În cadrul salonului, Mitsubishi Motors Corporation va prezenta, de asemenea, 11 modele (5 modele în ziua dedicată presei) inclusiv modelul Outlander PHEV versiunea de raliu, ce a participat la competiția FIA Asia Cross Country Rally 2014, modele cu specificații de producție europene, modelul i-MiEV precum și alte modele electrice (EV) și hibride (PHEV).

Outlander PHEV Concept-S este un model concept, reprezentând versiunea cu design special a modelului de serie Outlander PHEV. Designul său este spectaculos atât la interior cât și la exterior, acesta având la bază trăsături sportive și sofisticate.

Designul său atractiv, performanțele oferite în timpul condusului, asigurate de către motorul Twin Motor 4WD și de către sistemul plug-in hibrid electric, puterea și agilitatea precum și silențiozitatea, caracteristice modelului, pe parcursul rulării, oferă șoferului o experiență complexă și unică la volanul său, la cele mai înalte standarde de calitate, confort și performanță, ce asigură plăcerea condusului, indiferent de condițiile de rulare.

Menit să simbolizeze funcționalitatea și siguranța specifice SUV-urilor Mitsubishi, designul grilei frontale încadrează logo-ul celor 3 diamante, cu ornamentele cromate îngroșate pe fiecare parte, oferind un efect  tridimensional și senzația de mișcare continuă.

Farurile curbate oferă, de asemenea, senzația de dinamism, fiind orientate ușor în sus, spre exterior.

Acest efect de protecție se continuă și în partea din spate, unde insertiile simbolice cromate similare cu cele din partea frontală, sunt accentuate de către ansamblul stopurilor alungite, ce se întind de la haion spre aripi, sugerând astfel un stil dinamic și inovator și, totodată, oferind rigiditate pentru un plus de siguranță. Culoarea caroseriei este un alb special, cu reflexii de platină, cu finisaj de fulgi de sticlă.

Spre deosebire de designul exterior strălucitor, designul habitaclului, în tonuri de negru și burgund, exprimă calitate și rafinament, oferind pasagerilor o senzație reconfortantă.

Habitaclul modelului Concept-S a fost conceput, în mod special, cu atenție la detalii, aspect pus în valoare de către inserţiile de lemn negru cu accent argintiu, consola centrală, ce a fost proiectată având ca sursă de inspirație cutiile tradiționale japoneze, realizate cu lac negru şi pielea atent aleasă și cusută manual de către profesioniști, pentru tapițeria scaunelor.

În plus, tapițeria scaunului formează o suprafață tri-dimensională, efect redat de către dungile orizontale ce ies în relief oferind o fixare superioară, în timp ce liniile verticale, sunt concepute în așa fel încât să urmărească ușor conturul corpului, oferind pasagerilor stabilitate, siguranță și confort.

Accentele argintii ce încadrează liniile verticale ale scaunelor, se curbează în jurul scaunelor, sporind astfel calitatea percepută la nivelul interiorului.

La fel ca modelul Outlander PHEV de serie, care a avut premiera la Salonul Auto de la Paris din 2012, conceptul S vine cu acelaşi motor cu 4 cilindri de 2,0 litri pe benzină şi un sistem electric format din două motoare de tip sincron cu magneți permanenți şi o baterie litiu-ion de 12kWh.

Acest lucru se traduce în 204 CP transmişi către toate cele 4 roţi, rezultând un timp 0-100 km/h de aproximativ 11 secunde, oferind în acelaşi timp emisii de CO2 de doar 44g/km.

Lungimea conceptului prezentat la Paris este de 4.760 mm, lăţimea de 1.840 mm, înălţimea de 1.700 mm, toate completate de un ampatament de 2.670 mm.

Cifrele sunt apropiate de cele ale modelului de serie PHEV: lungime de 4.655 mm, lăţime de 1.800 mm, înălţime de 1.680 mm şi ampatament identic de 2.670 mm.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4432 :: 17.9MB