Mai mult, cum in “State” vehiculele electrice beneficiaza de o prima de 7.500 de dolari din partea guvernului, i EV va costa doar 20.490 dolari. La aceasta se vor adauga costurile de transport, ce nu au fost inca anuntate. Pentru celelalte modele ale sale insa, Mitsubishi aplica o taxa de 780 dolari/masina.
Principalul concurent a lui i EV, Nissan Leaf, are un pret de pornire de 33.630 dolari inclusiv transportul, inainte de aplicarea discountului de la stat.
Pentru inceput, Mitsubishi si-a propus sa vanda 2000 de exemplare i EV anual, pentru model pre-comenzile incepand sa fie preluate de ieri, 22 aprilie (Ziua Pamantului).
Interesant este ca pre-comenzile se pot face si prin internet cu ajutorul serviciului PayPal, un avans de 299 de dolari fiind suficient, suma la care se adauga o taxa de 99,99 dolari pentru inspectia imobilului proprietarului. Inspectia este necesara pentru ca specialistii Mitsubishi sa poata evalua sistemul electric al locuintei si sa certifice ca acesta poate suporta incarcarea masinii. Primii 2.000 de clienti Mitsubishi i EV vor primi insa aceasta taxa inapoi, in cadrul unei initiative de promovare a modelului.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!