No SSO cookie

Mitsubishi Evo Lancer hibrid diesel

voteaza
(0/ 0)
Mitsubishi Evo Lancer hibrid diesel
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Mitsubishi confirma ca urmatorul Evo Lancer hibrid ar putea avea motor diesel

 
 

Osamu Masuko, presedintele Mitsubishi, a declarat oficial ca noul hibrid Lancer ar putea avea un motor diesel.

Masuko a dezvaluit Revistei britanice Autocar ca urmatoarea generatie a Mitsubishi Lancer Evo se va descotorosi de motorul de  2.0 litri turbo cu patru cilindri, care a fost folosit la 10 versiuni anterioare, in favoarea unui sistem de propulsie hibrid.

Declaratia in sine nu este o surpriza, avand in vedere regulamentul de reducere a emisiilor de CO2,  deci folosirea unui motor electric era de asteptat.

Socant este faptul ca  in revista britanica se  afirma ca exista sanse foarte mari ca acest hibrid sa nu fie unul obisnuit, electric-benzina, ci unul diesel-electric.

Masuko a declarat "Am stabilit obiectivul de a dezvolta un automobil sportiv ce dispune de energie electrica. Vom incepe lucrul la proiect anul viitor si il vom termina in  trei ani", a declarat el Autocar.

Schimbarea propulsiei se datoreaza obligativitatii reducerii emisiilor de CO2 la sub 200 g/km, dar acceleratia va ramane tot la sub 5 secunde de la 0-100 km/h.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de ovyy

O idee interesanta: Evo Lancer hibrid ar putea avea motor diesel.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3211 :: 22.19MB