No SSO cookie

Mio a vandut 32.000 de dispozitive GPS in 2009 in Romania

voteaza
(0/ 0)
Mio a vandut 32.000 de dispozitive GPS in 2009 in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mio a inregistrat o cota de piata de peste 50% pe segmentul dispozitivelor de GPS in Romania.

 
 

Mio Technology, cel mai important producator de dispozitive de navigatie din Europa Centrala si de Est, isi mentine in 2009 pozitia de lider pe piata locala de dispozitive GPS, cu o cota de piata ce depaseste 50%.

 

Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati. Vanzarile inregistrate in ultimul trimestru au fost de 7000 de untitati vedetele incontestabile ale lui 2009 fiind modelele din gama Spirit ce se disting intre produsele de gen prin functiile complexe si inovatia design-ului software-ului.

 

Rezultatele inregistrate in 2009 vin sa confirme ca abordarea strategica pe care am gandit-o in acest an dificil a fost cea corecta ”, a declarat Sergiu Gansca, Sales and Marketing Manager Mio pentru Romania.

 

La nivel local, s-a inregistrat un interes crescut pentru produsele cu harta dedicata de Romania (Moov500), cu o pondere semnificativa in vanzari (20%), dar si pentru dispozitivele avansate din gama Spirit, lansata in a doua jumatate a anului.

 

Faptul ca produsele din gama Spirit au fost bine receptate demonstreaza ca utilizatorul roman incepe sa se orienteze catre echipamente avansate care ofera optiuni noi de planificare si calatorie, cautare de tip Google, pastrand, in acelasi timp simplitatea in utilizare, in detrimentul produselor entry level, al carui argument principal este doar pretul” a adaugat Sergiu Gansca.

 

.Oficialii Mio considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unitati, la nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se asteapta o crestere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care ofera functii suplimentare si imbunatatesc experienta de navigare a utilizatorilor.

 

Echipamentele GPS au in continuare un potential urias, avand in vedere numarul mare de autoturisme si rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%). in acest sens, ne mentinem si in acest an angajamentul de crestere si educare a pietei, astfel venind in intampinarea nevoilor consumatorilor care vor lua decizii de cumparare mai avizate” .

 

Compania distribuie pe piata locala o gama completa de solutii GPS, de la produse entry si produse Full Europe pana la cele cu functii complexe (S505, S555, S568, S760).

 

 


Mio dezvolta si promoveaza produse ce le permit utilizatorilor sa beneficieze de cele mai noi dezvoltari tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajati in intreaga lume si isi comercializeaza produsele in peste 58 de tari.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Mio | GPS |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2132 :: 18.68MB