No SSO cookie

Mio: 85% dintre clienţi preferă dispozitivele de navigaţie cu harta integrală a Europei

voteaza
(0/ 0)
Mio: 85% dintre clienţi preferă dispozitivele de navigaţie cu harta integrală a Europei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Actualizările gratuite ale hărţilor şi rutarea inteligentă prin SmartRoutes sunt funcţiile preferate pe care utilizatorii le caută atunci când cumpără un GPS Mio

 
 

(Bucureşti – 28/02/2012) – Aproximativ 85% dintre utilizatorii români ai sistemelor de navigaţie prin GPS Mio preferă dispozitivele echipate cu harta integrală a Europei, în vreme ce modelele care au preinstalată numai harta României reprezintă 15% din vânzări, arată datele deţinute de Mio Technology, compania numărul unu pe piaţa locală a dispozitivelor de navigare. Ponderea dispozitivelor de navigare prin GPS cu harta integrală a Europei este în creştere comparativ cu anul trecut, când acestea reprezentau aproximativ 80% din vânzări. Totodată, reprezentaţii Mio Technology spun că utilizatorii preferă GPS-uri cu funcţii care pot îmbunătăţi experienţa de navigare, dar care aduc beneficii şi pe termen lung. 
„Pe lângă disponibilitatea unei hărţi integrale a Europei, consumatorii preferă funcţiile suplimentare care îmbunătăţesc experienţa de navigare şi care pot dovedi pe termen lung o amortizare a investiţiei. De exemplu,  un dispozitiv GPS cu funcţie de rutare eco, ce aduce o reducere a consumului de combustibil, se va dovedi mai economic pe termen mediu şi lung pentru un utilizator, comparativ cu un GPS care nu dispune de această funcţie. De asemenea, actualizările pe viaţă oferite de modelele Mio Spirit conduc către o economisire considerabilă, dacă avem în vedere faptul că preţul unei singure actualizări, după perioada de gratuitate, este aproximativ 50 de euro”, spune  Laura Samson, Country Director Mio România, Cehia, Ungaria şi Slovacia.
Mio Technology a lansat la începutul lunii noiembrie pe piaţa locală serviciul de actualizare a hărţilor pe viaţă. Serviciul este diponibil în România pentru modelele Mio Spirit 680, Mio Spirit 685 şi Mio Spirit 687 şi oferă utilizatorilor actualizări fără costuri suplimentare pe toată durata de funcţionare a sistemului de navigaţie. 
Printre alte funcţii preferate de cei care utilizează GPS-urile Mio sunt cele de rutare inteligentă sau modulul Bluetooth. 
„Una dintre funcţiile interesante preferate de şoferii care aleg Mio este Bluetooth, care permite conectarea telefonului mobil la GPS, oferind astfel posibilitatea de a prelua apelurile pe ecranul GPS-ului, care devine astfel un dispozitiv hands free. O altă funcţie preferată de utilizatorii gamei noi de produse Mio este rutarea inteligentă Smart Routes, aceasta presupunând congruenţa mai multor funcţii precum alegerea rutei preferate direct pe ecran , fie că vorbim de cea mai economica, cea mai scurtă, cea mai rapidă sau cea mai uşoară rută. De asemenea, utilizatorii noi game Mio Spirit preferă Learn Me, funcţia prin care GPS-ul învaţă particularităţile de condus ale şoferului, dar şi informaţiile din trafic pe care Mio le culege acolo unde serviciul TMC este disponibil”, mai spune Laura Samson.
Despre Mio TechnologyMio dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are peste 900 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 38 de ţări şi teritorii. Sloganul Mio “Explore More” se concentrează pe schimbarea modului în care utilizatorii percep lumea, permiţându-le să călătorească liber şi fără dificultăţi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2668 :: 22.18MB