No SSO cookie

Mini Z

voteaza
(0/ 0)
Mini Z
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Introducere in lumea Mini-Z - Prezentare si particularitati modele

 
 
In domeniul automodelelor 1/28 de la Kyosho sunt 5 clase de Mini Z: Racers, F-1, Overland, Lit si Monster. De departe cea mai populara clasa este Racer si de aceea voi insista asupra acesteia. Insa mai exista si navomodele Mini Z – super haioase.

Racers

Sunt 4 tipuri de sasiuri in aceasta clasa:

Prima generatie, MR01. Are bateriile dispuse vertical in parti, la fel ca la xmods Gen1, este proportionala si desi nu are suspensii independente, inca mai este favorita multor pasionati.

A 2-a generatie MR02, este cea mai rapida varianta de Racer. Datorita dispunerii bateriilor, acest tip de sasiu este mai lat si are centrul de greutate foarte jos. Acest lucru face ca modelul sa se comporte mult mai bine si sa nu aiba tendinta sa se rastoarne asa usor. Este favorita celor care concureaza la competitii de club sau la nivel national si international.

A 3-a generatie este un hybrid intre primele 2 si se cheama MR015. Are bateriile configurate ca MR01 dar suspensiile independente ca la MR02.

MR02 si 015 pot avea diferite configurari ale amplasamentului motorului. Principalele 2 configurari sunt: MM - mid mount, motor plasat "central" in fata axei rotilor din spate si RM - rear mount, motor plasat in spatele axei rotilor. Ambele variante, cu un suport pentru motor adecvat, pot avea ampatament 94 sau 98 mm, pentru o mai mare flexibilitate in alegerea caroseriilor.

A 4-lea model este cel 4wd: MA-010. Are suspensii independente pe toate rotile, transmisie pe cardan. Piesele de upgrade sunt mai scumpe, modelul este mai complicat, mai greu de intretinut si reglat, de unde si probleme mai dese.

Formula One

Sunt mult mai dificil de condus si este foarte usor sa rupi ceva la acest tip de Mini Z. Sunt un pic mai late si necesita o experienta mai mare in RC. Sunt destul de fragile si sunt recomandate in special pentru circuite pe RCP.

Overland

Sunt SUV-urile Mini Z-urilor. Suspensiile si rotile sunt mai mari si pot fi conduse si pe teren mai neregulat insa fara a exagera, mai ales daca nu ati schimbat anumite parti de plastic. Au bateriile dispuse in partile sasiului, una peste alta, ca la modelul MR01

Mini Z Monster

Are acelasi sasiu ca si Overland, insa cateva piese sunt schimbate. Poate face wheelies si datorita cauciucurilor mari, poate face sarituri spectaculoase.

Mini Z Lit

Cel mai nou si mai mic model, are lungimea de ~ 100 mm, antena interioara ce intra sub caroserie, suspensie fata independenta, TX marime normala. Vine cu un display - diorama la care se poate reincarca acumulatorul modelului.


Red Team Racing

Red Team Racing isi propune popularizarea automodelelor RC scara 1/28, 1/36 si 1/43 - Mini Z, P28, MRCG, Iwaver, Team Losi Micro T, Dnano si atragerea tuturor pasionatilor de modele mini & micro rc care doresc sa participe la concursurile ce au loc pe circuitul special amenajat in sala cercului de automodelism de la Palatul Copiilor din Bucuresti condus de Dl. Profesor Mihai Topor.
Sambata aceasta a avut loc inca o etapa dintrun ambitios proiect sustinut de oamenii inimosi si ambitiosi pe care ii puteti vedea in galeria foto realizata cu ocazia etapei precedente de catre maestrul fotograf Florin Constantin..

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

cum pot sa comand un mini z

scris de Anonim

Oh nu ... am ajuns persoana publica ...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2819 :: 20.75MB