No SSO cookie

Mini va intra in WRC incepand cu 2011

voteaza
(0/ 0)
Mini va intra in WRC incepand cu 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mini a declarat ca va intra in WRC impreuna cu Prodrive, tuner care a lucrat impreuna cu Subaru, inainte ca acesta sa iasa din WRC in 2008.

 
 
Mini a declarat oficial participarea sa in campionatul WRC. Mini a lucrat impreuna cu Prodrive inca din 2009 la realizarea unui model capabil sa concureze in WRC. Prodrive a ajutat pana acum la castigarea a unui numar de sase titluri, astfel ca experienta tunerului isi va spune cuvantul.

Britanicii au dominat lumea WRC-ului in anii '60, castigand trei titluri. Mini a declarat ca planuieste de multi ani reintoarcerea in WRC, dar a asteptat momentul potrivit. Masina folosita va fi un Countryman modificat conform specificicatiilor Super2000. Noul Mini Countryman WRC va fi dotat cu un propulsor supraalimentat de 1.6 litri, modificat de BMW Motorsport si cu tractiune All4 imbunatatita.

Testele vor incepe in toamna acestui an. Mini doreste sa participe la cateva curse din sezonul 2011, iar din 2012 sa inceapa in forta. Prodrive a declarat ca targetul pentru urmatorii trei ani este de a castiga Campionatul WRC. Zvonurile cu privire la piloti indica faptul ca Marcus Gronholm si Markko Martin ar putea fi alegerea noii echipe Mini WRC.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3971 :: 17.87MB