O stire socanta vine din lumea WRC-ului, unde echipa MINI a anuntat zilele trecute ca nu a reusit sa se inscrie in sezonul 2012 al WRC (World Rally Championship). Si de parca asta n-ar fi fost indeajuns, iata ca acum aflam ca pilotului numarul 1 al echipei i s-a reziliat contractul.
Echipa MINI WRC avea tot ce isi poate dori o echipa de raliu. Nu numai ca avea suportul acestor adevarati guru ai motorsportului, Prodrive (care s-au ocupat in trecut si de echipele de raliu Subaru, sau de Aston Martin si Ferrari in cadrul intrecerilor Le Mans), dar aveau in componenta piloti de renume, o uzina de succes in spate, etc.
Dupa ce au anuntat ca au ratat inscrierea in sezonul 2012 al WRC, cei de la MINI revin cu inca o stire socanta: pilotul numarul 1 nu mai face parte din echipa, datrorita aceluiasi motiv care a cauzat ratarea sezonului 2012: fondurile. Suprinzator pentru o echipa care are sustinerea uzinei producatoare, sa rateze un sezo din cauze care tin de sponsorizari.
Rezultatul este ca pilotul Kris Meeke, un nord-irlandez care s-a alaturat echipei MINI WRC dupa ce in anul 2009 castigase titlul in Intercontinental Rally Challenge, impreuna cu al sau copilot, au primit unda libera desi aveau un contract semnat pe trei ani.
Locul lui Meeke va fi probabil scos la licitatie si va fi obtinut de cel care va avea in spate cei mai potenti sponsori.
Intre timp, fostul pilot Citroen WRC, Dani Sordo, va continua treaba a MINI, daca bineinteles, se va rezolva problema intrarii sale in sezonul urmator.
Ideea ca o echipa de uzina pecum MINI ar putea avea probleme in gasirea fondurilor necesare, este ceva cenu da pace multor jurnalisti auto. Colegii de la Autocar au gasit, aparent, explicatia. Ei cred ca totul se datoreaza companiei-mama BMW, care inregistreaza costuri astronomice cu noul sezon DTM.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!