No SSO cookie

MINI Paceman si Countryman aduc mai multa versatilitate in segmentul compact premium

voteaza
(5/ 1)
MINI Paceman si Countryman aduc mai multa versatilitate in segmentul compact premium
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Lansarea primului Sports Activity Coupe reprezinta un impuls nou pentru aventura marcii britanice într-o dimensiune noua.

 
 

Noul model urmeaza sa debuteze in showroom-urile din Europa in week-end-ul 16-17 martie, cu un pret de inceput de 20350 Euro fara TVA pentru versiunea MINI Cooper de 1,6 litri si 122 CP.

Impartasesc aceleasi gene, dar interpreteaza partituri diferite; deja un model de succes, MINI Countryman este acompaniat de MINI Paceman in misiunea de a indeplini dorintele celor care doresc un automobil compact premium, care sa ofere mai multa placere a condusului. Prin aceasta lansare, marca britanica isi respecta angajamentul de a completa gama de modele MINI cu concepte noi si inovatoare. Pentru aceasta, primul model MINI din istorie care are patru usi si un hayon generos este insotit acum de primul Sports Activity Coupe din clasa lui.

Principalele particularitati comune ale celor doua modele sunt lungimea de peste patru metri si sistemul de tractiune integrala ALL4, disponibil optional. Pe langa acestea, MINI Paceman vine si cu un stil distinctiv care este definit de talent sportiv si eleganta, ceea ce aduce un nou impuls pentru expansiunea marcii catre noi grupuri-tinta. Datorita calitatilor sale, MINI Countryman a reusit sa-si croiasca un drum de succes, fiind recunoscut ca talent multilateral. Countryman a condus ofensiva MINI in segmentul compact si nu a pierdut timp pana a ajuns la statutul de bestseller: doar in 2012, vanzarile la nivel global au atins 102.000 unitati in timp ce la finalul acestei saptamani, la aproape doi ani si jumatate de la lansare, s-a atins pragul de 250.000 unitati produse.

Atat MINI Countryman, cat si MINI Paceman, combina proportiile si particularitatile de design emblematice MINI cu propriul caracter individual. MINI Countryman are o imagine versatila si robusta, evidentiind - fara a fi necesara o a doua privire - abilitatea sa de a depasi limitele mobilitatii urbane. Detalii precum contururile distinctive ale farurilor mari si forma "castii" acoperisului extind limbajul de design MINI si lasa o amprenta inconfundabila asupra segmentului compact.

In aceeasi maniera, MINI Paceman denota putere si prezenta - linia acoperisului coupe (in usoara coborare), usile lungi, geamurile laterale care se ingusteaza spre spate si spatele puternic fac ca eleganta sportiva a nou-venitului cu trei usi sa se impuna imediat. Specificatia standard include suspensie sport cu garda redusa - o dovada clara a increderii in calitatile sale de a exploata puterea motorului si abilitatile sistemului de tractiune integrala ALL4, efectul fiind furnizarea unei agilitati de neegalat atat in mediul urban, cat si pe traseele virajate din afara oraselor.

Pentru MINI sunt disponibile patru motorizari - doua pe benzina si tot atatea versiuni diesel -, care acopera un spectru al puterilor ce variaza intre 82 kW/112 CP si 135 kW/184 CP, in timp ce transmisia poate fi asigurata optional de cutia de viteze automata, cu sase trepte, ca alternativa la cea standard (manuala cu sase rapoarte). Gama de motorizari MINI Countryman cuprinde inca doua variante entry-level: MINI One Countryman (72 kW/98 CP) si MINI One D Countryman (66 kW/90 CP). Countryman si Paceman sunt disponibile si in versiunea John Cooper Works, cele mai performante modele din gama. MINI John Cooper Works Paceman si MINI John Cooper Works Countryman sunt propulsate de motorul turbo derivat din motorsport, care furnizeaza 160 kW/218 CP, putere ce este transferata catre toate cele patru roti gratie sistemului de tractiune integrala ALL4 - disponibil standard. In ceea ce priveste timpul de sprint (de la 0 la 100 km/h), diferenta este mica intre cele doua modele: 6,9, respectiv 7,0 secunde. Ceva mai usor si mai eficient din punct de vedere aerodinamic, modelul cu trei usi este cel care are un usor avantaj de performanta.

ALL4 poate fi comandat cu trei variante de motorizare atat pentru MINI Paceman, cat si pentru MINI Countryman. In fiecare caz, puterea motorului este distribuita perfect intre puntea fata si cea spate prin intermediul diferentialului central electromagnetic. Electronica de control a sistemului ALL4 este integrata direct in unitatea de gestiune a sistemului DSC (Dynamic Stability Control / control dinamic al stabilitatii). Acesta asigura transferarea puterii acolo unde este necesara, indiferent de conditiile de drum sau meteo. Reactiile rapide si precise la schimbarile de situatie inseamna ca aceste sisteme nu numai ca optimizeaza tractiunea si stabilitatea, ci sporesc si agilitatea la abordarea dinamica a virajelor.

De asemenea, ALL4 permite conducatorului sa experimenteze placerea condusului - emblematica pentru automobilele marcii - si pe teren accidentat. Totusi, MINI Paceman si MINI Countryman isi dovedesc versatilitatea nu numai in timpul excursiilor pe trasee dificile. MINI Paceman dispune de un spatiu impresionant si un confort imbunatatit al calatoriei pentru conducator si pasagerii din cele patru locuri individuale, in timp ce MINI Countryman ofera aceleasi beneficii, dar pentru cinci ocupanti.

Calitatile unui portbagaj spatios si versatil ies in evidenta atat in utilizarea cotidiana, cat si in calatoriile lungi. Capacitatea de incarcare a MINI Paceman poate fi extinsa de la 330 de litri la un maximum de 1.080 de litri prin rabatarea spatarului de la scaunele spate. Pe de alta parte, spatiul disponibil la bordul MINI Countryman este definit de o gama foarte vasta de utilizari. Standard, Countryman dispune de o bancheta pentru trei locuri, al carei spatar poate fi divizat si rabatat in raport 40:20:40, astfel incat capacitatea portbagajului poate fi marita de la 350 de litri la un maximum de 1.170 de litri. Optional, ambele modele pot fi comandate cu pachete de stocare, specifice modelului, care amplifica si mai mult functionalitatea automobilului. Standard, fiecare model dispune de sistemul de stocare si prindere MINI Centre Rail, conceput special pentru MINI Paceman, respectiv MINI Countryman.

Pentru a respecta traditia MINI, optiunile de personalizare disponibile pentru MINI Paceman si MINI Countryman ofera un nivel deosebit al latimii si al profunzimii. Culorile pentru exterior, nuantele de contrast pentru acoperis si capacele oglinzilor retrovizoare, jantele din aliaj usor, benzile pentru capota si Sport Stripes, culorile pentru interior, optiunile de tapiterie a scaunelor, benzile ornamentale pentru interior si Colour Lines constituie baza pentru configuratii in functie de stilul personal al clientului.

Toate acestea aduc la lumina o alta particularitate comuna a caracterului diferit al acestor doua automobile: fiecare MINI Paceman si MINI Countryman este construit in functie de specificatiile clientului, ceea ce inseamna ca pot fi la fel de personale ca noii lor proprietari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2219 :: 17.8MB