No SSO cookie

MINI Coupe – plăcerea condusului accelerează

voteaza
(0/ 0)
MINI Coupe – plăcerea condusului accelerează
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MINI continuă extinderea gamei cu un lansarea unui nou model în fiecare an. După ce începând cu 2007 au debutat pe rând MINI Countryman, MINI Cabrio, MINI Countryman, 2011 va fi anul MINI Coupe.

 
 

Primul model cu două locuri din gamă, aduce un plus de sportivitate imaginii mărcii în anul reîntoarcerii istorice în Campionatul Mondial de Raliuri. Varietatea motoarelor, reglajul şasiului, distribuţia de mase şi proprietăţile aerodinamice oferite de MINI Coupé pun accent primordial pe furnizarea performanţelor dinamice.

Noul model a fost anticipat de conceptul prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt în toamna anului 2009 şi are pregătit debutul pe piaţa din România în toamna acestui an.

 

Motoare pe benzină şi diesel, cu patru cilindri

 

MINI Coupé poate fi comandat cu cele mai puternice motoare pe benzină sau diesel din arsenalul mărcii. Gama de putere începe la 90 kW/122 CP pentru MINI Cooper Coupé, trece prin intervalul median la MINI Cooper SD Coupé (105 kW/143 CP) şi MINI Cooper S Coupé (135 kW/184 CP), pentru a se încheia cu MINI John Cooper Works Coupé, un sportiv pur care dezvoltă 155 kW/211 CP.

 

Eficienţa excepţională este asigurată printr-un pachet extins de tehnologii MINIMALISM în dotarea standard. Acesta include Brake Energy Regeneration, sistemul Start-Stop sau indicatorul treptei de viteze recomandate pentru modelele echipate cu cutie manual. Cel mai eficient model al gamei va fi MINI Cooper SD cu un motor diesel de 2 litri şi 4 cilindri care dezvoltă 143 CP/105 kW, pentru care este anunţat un nivel mediu de emisii de 114 g/km conform standardelor de măsurare UE.

 

Go-kart feeling

 

Calitatea şasiului a fost un criteriu important în dezvoltarea noului model. Servodirecţia asistată electric (EPS) precisă, sistemul de control dinamic al stabilităţii DSC aflat în echiparea standard, frânele puternice şi măsurile concepute special pentru a optimiza rigiditatea torsională permit conducătorului MINI Coupé sentimentul suprem de karting.

 

Opţional sunt oferite DTC (Dynamic Traction Control / control dinamic al tracţiunii) cu EDLC (Electronic Differential Lock Control / control electronic al diferenţialului blocant) (standard la MINI John Cooper Works Coupé) pentru îmbunătăţirea suplimentară a performanţelor dinamice.

 

Design – formă unică şi performanţe la capitolul versatilitate.

 

Silueta lungită şi "acoperişul şapcă-de-baseball" inovator împrumută noului MINI Coupé o alură sportivă şi individuală. Pe lângă spoilerul din acoperiş, eleronul spate activ optimizează curentul de aer la viteze ridicate. Acesta se ridică automat la viteze de peste 80 km/h, dar poate fi operat şi manual. Mulţumită volumului portbagajului  şi unei deschideri largi a hayonului, MINI Coupé afişează o versatilitate remarcabilă în traficul cotidian.

 

Prin lansarea primului model cu două locuri din actuala gamă de modele a mărcii, MINI oferă segmentului maşinilor mici un suflu nou şi fascinant în ceea ce priveşte varietatea. MINI Coupé reprezintă transpunerea fidelă a genelor sportive ale mărcii într-un concept de ultimă oră printr-o nouă interpretare a clasei maşinilor sport supercompacte; un comportament agil inegalabil şi cele mai bune performanţe dintre toate modelele gamei MINI; design inovator cu o formă distinctivă a "acoperişului-cască" şi proprietăţi aerodinamice optimizate; hayon cu deschidere largă şi portbagaj echivalent cu cel al lui MINI Clubman asigură o versatilitate sporită.

 

Noul model este primul MINI în trei volume ("three-box") , elenorul retractabil spate şi garda la sol redusă cu 29 milimetri faţă de modelul hatchback,  toate sunt detalii care întăresc imaginea sportivă.

 

Variante de motorizare:

 

MINI John Cooper Works Coupé: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu turbocompresor cu dublă elice şi injecţie directă, plus numeroase tehnologii preluate direct din motorsport. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 155 kW/211 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm pe un interval al turaţiilor cuprins între 1.850 şi 5.600 rpm (280 Nm cu Overboost pe un interval al turaţiilor cuprins între 1.700 şi 4.500 rpm). Acceleraţie 0-100 km/h: 6,4 secunde, viteză maximă: 240 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele EU: 7,1 litri per 100 kilometri, emisii CO2: 165 g/km.

 

MINI Cooper S Coupé: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu turbocompresor cu dublă elice, injecţie directă şi gestiune complet variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltată de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 135 kW/184 CP la 5.500 rpm, cuplu maxim: 240 Nm pe un interval al turaţiilor cuprins între 1.600 şi 5.000 rpm (260 Nm cu Overboost pe un interval al turaţiilor cuprins între 1.700 şi 4.500 rpm). Acceleraţie 0-100 km/h: 6,9 secunde, viteză maximă: 230 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele EU: 5,8 litri per 100 kilometri, emisii CO2: 136 g/km.

 

MINI Cooper Coupé: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu gestiune complet variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltată de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 90 kW/122 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 160 Nm la 4.250 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 9,0 secunde, viteză maximă: 204 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele EU: 5,4 litri per 100 kilometri, emisii CO2: 127 g/km.

 

MINI Cooper SD Coupé: motor turbodiesel, cu patru cilindri, cu carter din aluminiu, injecţie common-rail şi geometrie variabilă a turbinei. Cilindree: 1.995 cmc, putere: 105 kW/143 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 305 Nm pe un interval al turaţiilor cuprins între 1.750 şi 2.700 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 7,9 secunde, viteză maximă: 216 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele EU: 4,3 litri per 100 kilometri, emisii CO2: 114 g/km.

 

Dimensiuni exterioare:

Lungime: 3.728 milimetri (MINI Cooper S Coupé, MINI John Cooper Works Coupé: 3.734 milimetri)

Lăţime: 1.683 milimetri

Înălţime: 1.378 milimetri (MINI Cooper S Coupé, MINI John Cooper Works Coupé: 1.384 milimetri)

Ampatament: 2.467 milimetri

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.6849 :: 18.71MB