No SSO cookie

MINI Cabrio

voteaza
(0/ 0)
MINI Cabrio
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Mini Cabrio - primele imagini oficiale

 
 
Destinat sa ajunga in showroomuri in martie 2009, noul Mini Cabrio s-a lasat asteptat cu doi ani mai mult decat versiunea standard. Iata si primele imagini oficiale ale soft-topului Mini, din care reiese clar ca asteptarea s-a dovedit meritata.
A doua versiune a celui mai bine vandut model decapotabil va face uz deplin de conceptul "Minimalism de Mini"; gaselnita si jocul de cuvinte apartine BMW si reprezinta o adaptare a sistemelor EfficientDynamics pentru Mini. Rezultatul e o bestie ceva mai putin flamanda. Performanta a fost de asemenea imbunatatita. Rezultatul: 175 CP scosi din motorul 1.6l turbo.
Mini Cabrio are si cateva retusuri de design, menite sa-i sporeasca aerul sportiv. De asemenea, odata cu lansarea sa pe piata, el vine si cu doua noi culori: Interchange Yellow si Horizon Blue.
Acoperisul pastreaza acelasi dispozitiv in doua variante de deschidere: trapa sau complet retractabil.
Un alt accesoriu care debuteaza pe piata odata cu noul cabrio, este "Openometer", care inregistreaza cat timp a fost plafonul retractat, pentru ca pasagerii sa stie cat timp au fost racoriti pe cale naturala. Climatizarea vehiculului este insa si ea prezenta, fiind acumo dotare standard la acest model.
Preturile noului Cabrio sunt de aproximativ 19.400 Euro pentru Cooperul standard si 32.000 Euro pentru Cooper S.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.4965 :: 22.2MB