No SSO cookie

Mini a patentat design-ul modelelor Mini Coupe si Mini Roadster

voteaza
(0/ 0)
Mini a patentat design-ul modelelor Mini Coupe si Mini Roadster
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cei de la Autoblog au reusit sa puna mana pe primele imagini patentate ale modelelor Mini Coupe si mini Roadster.

 
 
Acestea sunt primele imagini ale modelelor Mini Coupe si Mini Roadster, modele care urmeaza sa intre in productie anul viitor. Acestea sunt imagini ale design-ului care urmeaza a fi patentat de catre compania Mini. Modelele Mini Coupe si Roadster au fost prezentate prima data la Salonul Auto de la Frankfurt in 2009.

Datorita popularitatii conceptelor s-a discutat despre introducerea modelelor in productie incepand din 2011.

Aceste imagini au fost trimise la Centrul European de patentare. Acest lucru inseamna ca Mini se gandeste serios la introducerea acestor modele in gama Mini. In ceea ce priveste modificarile fata de concepte, acestea sunt relativ putine. Spatele masinii a ramas la fel, doar partea frontala a devenit mai putin agresiva, datorita folosirii unui bodykit mai temperat. Din pacate design-ul interior nu este vizibil, dar cel mai probabil este ca Mini va imprumuta cel al modelului Countryman

Propulsoarele cele mai probabile sunt cele de 1.6 litri cu aspirare naturala sau cele supraalimentate pentru versiunile mai sportive. Cel mai probabil ca Mini va prezenta o versiune de productie la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3934 :: 22.2MB