Noul MINI Hatch, care şi-a sărbătorit începutul producţiei la uzina BMW Group din Oxford în noiembrie 2013, va fi construit de acum şi de subcontractantul VDL Nedcar la Born (Olanda). Regele Olandei, Willem-Alexander, a asistat la momentul oficial cu ocazia redeschiderii uzinei din Born, inaugurând producţia MINI la VDL Nedcar, moment în care primul automobil a părăsit linia de asamblare. Alţi oaspeţi importanţi au fost ambasadorul Republici Federale Germania, Franz Josef Kremp, Secretarul de Stat pentru Economie al Olandei, Henk Kamp, directorul general al VDL Groep, Wim van der Leegte, Dr. Andreas Wendt, directorul uzinei BMW Group din Regensburg - partenerul uzinei VDL Nedcar din Born, şi Dr. Johann Wieland, director de achiziţii indirecte BMW Group.
Acest eveniment face ca MINI să fie singurul constructor de automobile care are modele de serie produse prin subcontract în Olanda. BMW Group a decis să profite de localizarea favorabilă a uzinei VDL Nedcar în ceea ce priveşte logistica şi apropierea de reţeaua de producţie MINI din Marea Britanie, cu uzinele din Oxford, Swindon şi Hams Hall. În acelaşi timp, BMW Group îşi sporeşte semnificativ prezenţa în Olanda, transformând regiunea într-o parte integrantă a poveştii de succes MINI.
O forţă de muncă de aproximativ 2.000 de oameni va fi responsabilă pentru producţia noului MINI cu începere din vara anului 2014. Este de aşteptat ca volumul producţiei MINI la VDL Nedcar să atingă, în cursul acestui an, un număr exprimat cu cinci cifre. Aceleaşi standarde stricte de calitate sunt aplicate în producţia MINI atât în Marea Britanie, cât şi în Olanda. Pentru a asigura aceste cerinţe privind calitatea, angajaţii VDL Nedcar au beneficiat de o pregătire minuţioasă în sistemul de producţie BMW Group la uzinele BMW din
Strategie de creştere globală - extinderea capacităţilor de producţie.
Un alt pas important pe care BMW Group îl face în implementarea strategiei de dezvoltare globală este extinderea actuală a capacităţii totale de producţie. Întrucât marca MINI demonstrează o creştere substanţială, BMW Group are nevoie de capacităţi suplimentare de producţie externă, care să se adauge volumului de la uzina MINI din Oxford, care va atinge pe termen mediu aproximativ 260.000 de unităţi pe an. Prin împărţirea producţiei noului MINI Hatch între Oxford şi subcontractantul VDL Nedcar, reţeaua globală de producţie BMW Group - care cuprinde 29 de uzine în 14 ţări pe patru continente - va beneficia de o flexibilitate mai mare pentru alte modele. În acelaşi timp, triunghiul de fabrici din Marea Britanie este şi va rămâne centrul producţiei MINI. "Producţia sub contract este un instrument vital de flexibilitate pentru noi, iar experienţa pe care am acumulat-o de-a lungul ultimilor zece ani a fost cât se poate de pozitivă. Împărţirea producţiei noului MINI Hatch între
În 2013, BMW Group a produs un volum total de 303.177 automobile MINI. Uzina din
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!