No SSO cookie

Mihai Marinescu concureaza in acest sezon in World Series by Renault

voteaza
(0/ 0)
Mihai Marinescu concureaza in acest sezon in World Series by Renault
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Weekend-ul acesta, la Monza, Mihai Marinescu va concura in Seria Mondiala Renault, Formula Renault 3.5.

 
 

Brasoveanul piloteaza sezonul acesta, in competitia regina a World Series by Renault, pentru echipa Zeta Corse.

Dupa sezoanele petrecute in Formula 2, unde a castigat curse si a terminat pe podium pe unele din cele mai importante circuite din lume (Monza, Nurburgring, Brands Hatch, Catalunya, Red Bull Ring), Mihai Marinescu a facut pasul catre o competitie mult mai dificila care reprezinta practic faza finala inaintea Formulei 1. Peste 25 de piloti care au concurat in World Series by Renault au ajuns sa piloteze in Formula 1. Printre acestia se afla Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Marc Gene, Robert Kubica, Heikki Kovalainen si Pastor Maldonado.

World Series by Renault este o competitie fondata in 2004 pe baza World Series by Nissan si are in componenta patru campionate, cel mai important fiind Formula Renault 3.5 Series. Celelalte campionate sunt Formula Renault 2.0 (in care a concurat si Mihai Marinescu in 2005, 2006 si 2007), Eurocup Megane Trophy si Eurocup Clio.

Sezonul 2013 al Formulei Renault 3.5 este format din noua etape care inseamna 17 curse. In fiecare weekend sunt programate doua curse, exceptie facand etapa din Monaco unde se va concura intr-o singura cursa. Formatul unui weekend contine doua antrenamente libere vinerea, calificari si cursa atat sambata, cat si duminica. Primul weekend din acest sezon este programat in perioada 5-7 aprilie pe circuitul italian Monza. Al treilea weekend al sezonului de World Series by Renault (25-26 mai) va fi comun cu Grand Prix-ul de Formula 1 al Principatului Monaco.

Zeta Corse, echipa pentru care va concura Mihai Marinescu in acest sezon, este una debutanta in World Series by Renault, dar managerul, Claudio Corradini, este un om cu o indelungata experienta in Formula 1. Team Manager-ul Zeta Corse a fost tehnician al echipelor Ferrari si Honda, iar sezonul trecut a fost manager tehnic al celor de la HRT. Pentru etapa de la Monza, Mihai il va avea coechipier pe francezul Emmanuel Piget, fost concurent in Formula Renault 2.0 si European F3 Open.

Mihai Marinescu: ”Va fi un an dificil pentru ca echipa este noua si acest campionat este nou pentru mine. Monopostul de Formula Renault 3.5 are o masa inertiala mult mai mare comparativ cu cel de Formula 2, asa ca trebuie sa ma acomodez. La testele care au precedat sezonul am luat prima data contact cu acest monopost foarte evoluat din punct de vedere aerodinamic si am invatat cum se utilizeaza DRS –ul. Pana in ziua cursei voi mai avea timp sa ma obisnuiesc cu masina, pentru ca joi este programata o sesiune de teste pe Monza, iar vineri voi profita din plin de cele 120 de minute cat au in total cele doua sesiuni de antrenament.

Scopul acestui sezon este acela de a invata. Seria Mondiala Renault este, probabil, cea mai competitiva serie in afara Formulei 1 si sunt extrem de multe lucruri de invatat, de la managementul opririlor la boxe, la aspectele tehnice si fineturile de pilotaj.

Este foarte putin probabil sa reusim, eu si echipa Zeta Corse, o evolutie atat de rapida incat sa ne luptam pentru podiumuri, dar aceasta echipa este foarte determinata si ne potrivim foarte bine. Vrem sa progresam si sa ne clasam din ce in ce mai bine la fiecare cursa.”

Claudio Corradini – Zeta Corse Team Manager: ” Echipa Zeta Corse este incantata sa inceapa weekendul acesta sezonul 2013 in World Series by Renault alaturi de Mihai Marinescu. In realitate munca a inceput in februarie, cand Mihai si Zeta Corse au participat la sesiuni oficiale si neoficiale de teste. Din pacate, iarna grea a incetinit procesul de pregatire, insa am reusit sa facem pasi solizi in pregatirea masinii, pe care o vom imbunatati de la cursa la cursa astfel incat sa ne putem lupta curand pentru pozitia pe care consideram ca Mihai o merita.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1978 :: 17.79MB