No SSO cookie

Michelin Mobility Forum, editia I

voteaza
(0/ 0)
Michelin Mobility Forum, editia I
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Michelin organizeaza Michelin Mobility Forum si aduce solutii pentru reducerea cheltuielilor transportatorilor.

 
 

Michelin Romania organizeaza prima editie a Michelin Mobility Forum, intitulata “Impreuna pentru economii reale” si dedicata identificarii de solutii de economisire in randul companiilor din domeniul transportului.

Michelin Mobility Forum este un concept sub care vor fi desfasurate o serie de evenimente ce isi propun sa aduca la aceeasi masa reprezentanti ai autoritatilor si ai mediului privat din domeniul auto, precum si reprezentanti mass media pentru a dezbate impreuna teme de actualitate si a identifica solutii pentru provocarile din industria auto. „Imi doresc ca impreuna cu specialisti, transportatori, autoritati publice si presa sa avem un dialog constructiv, pentru a sprijini o industrie supusa provocarilor. Michelin investeste permanent in solutii inovatoare, care sa ajute companiile de transport sa depaseasca problemele, venind in schimb cu beneficii directe pentru business-ul lor.” a declarat  Arnaud POTIRON, Director Comercial anvelope de camioane, agro si industriale, Michelin Romania si Balcani.

In cadrul evenimentului au fost prezentate solutii pentru provocarile transportatorilor, din perspectiva reprezentantilor ANPM (Agentia Nationala pentru Protectia Mediului), ARTRI (Asociatia Romana pentru Transporturi Rutiere Internationale), IGPR – Directia Rutiera (Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera), ISCTR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul in Transportul Rutier), UNTRR (Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania), scolii de soferi TEO si Michelin Romania.

Solutia propusa de Michelin este noua gama de anvelope MICHELIN X® LINE ENERGY™, a carei eficienta superioara privind economia de carburant, alaturi de alte caracteristici de performanta precum siguranta si longevitatea, satisfac nevoile companiilor de transport si aduc solutii reale problemelor de azi ale transportatorilor. „Noile anvelope asigura reducerea substantiala a costului total de posesie, gratie claselor de eficienta energetica obtinute conform programului european de etichetare a anvelopelor. In plus, transportatorii nu doar economisesc carburant, ci si beneficiaza de o perioada mai mare de exploatare a acestora, deoarece pot fi resapate si recanelate de mai multe ori.” a declarat Ciprian MARTIN, Director National de Vanzari anvelope de camion, Michelin Romania.

Intr-un an, MICHELIN X® LINE™ Energy™ ar genera economii de 1000 €, 2/3 provenite din economia de carburant si 1/3 provenita din longevitatea sporita. Aceasta reprezinta o treime din marja operationala anuala generata de vehicul. „Piata anvelopelor de camion este o piata influentata in mod direct de evolutia indicatorilor macroeconomici. In acelasi timp, piata din Romania este o piata importanta de anvelope premium, aceasta reprezentand 45% din piata totala. In 2013, ne asteptam la o crestere moderata a pietei de anvelope de camion, de aproximativ 2%, insa din aceasta, estimam ca segmentul de transport international va inregistra cea mai mare dinamica, de aproximativ +13% pana la finalul anului.” a declarat Alina GHICA, Director Marketing Michelin Romania si Balcani.


Roxana ILIE, Responsabil reprezentare si informare UNTRR a prezentat importanta crearii unui cadru legislativ potrivit pentru a sprijini transportatorii sa realizeze economii, precum si programul national al UNTRR pentru conducere economica. „UNTRR este acreditata ECOeffect de Academia IRU Geneva, oferind firmelor de transport solutii inovatoare de training  pentru reducerea costurilor. ECOeffect este un program european care combina ultimele tehnologii disponibile la bordul vehiculelor cu tehnici moderne de instruire, utilizand un software de training instalat la bordul camionului. Instruirea soferilor si monitorizarea corecta a acestora dupa instruire pot reduce cu 15% consumul de carburant, dar si accidentele si costurile de mentenanta.”

De asemenea, printr-un condus rational, transportatorii pot realiza economii considerabile. „Stilul de condus influenteaza semnificativ procesul de economisire, avand un impact asupra sigurantei, consumului de carburant si starii vehiculului.

Condusul rational aduce numeroase beneficii transportatorilor fiind mai putin obositor pentru sofer, contribuind la o crestere a economiei cu privire la partea mecanica (frane, ambreiaj, cutie de viteze, uzura motorului) dar si la consumul de carburant.” a declarat Marius TEODORESCU, Trainer in conducere economica. Cele mai importante sfaturi pentru un condus economic sunt verificarea starii vehiculului si a presiunii din anvelope inainte de plecare, atentie la drum si anticipare, pastrarea distantei de siguranta, evitarea accelerarii pentru  demaraj, gasirea unui echilibru si a unei constante, ramanerea in zona verde: 1000 - 1500 rot/min.

Cristian ANDRIEs, Inspector Principal de Politie, Serviciul Cooperare Operativa si Educatie Rutiera a vorbit despre
importanta condusului preventiv ce are implicatii atat in cresterea sigurantei rutiere cat si in reducerea cheltuielilor cauzate de accidentele rutiere. „Constientizarea pericolelor, completata cu tehnologia moderna, conduce in mod cert la evitarea unor situatii dificile. Conduita preventiva presupune insusirea perfecta a regulilor de circulatie si a tehnicii conducerii auto, concentrarea atentiei asupra tuturor evenimentelor ce se deruleaza in zona in care se deplaseaza automobilul, prevedere si judecata, dar si abilitatea conducatorului auto de a efectua manevrarea corecta a automobilului - abordarea virajelor, efectuarea depasirilor, intoarcerea si mersul inapoi etc.”

Corina LUPU, Directia Generala Monitorizare ANPM a vorbit despre impactul reducerii de combustibili asupra mediului. „Pulberile in suspensie, din atmosfera, sunt poluanti ce se transporta pe distante lungi, proveniti din cauze naturale, ca de exemplu antrenarea particulelor de la suprafata solului de catre vant, eruptii vulcanice etc. sau din surse antropice precum: arderile din sectorul energetic, procesele de productie, transportul rutier. O calitate mai buna a aerului inconjurator poate fi atinsa si prin utilizarea unor anvelope corespunzatoare.” In 1992, Michelin a lansat primele anvelope capabile sa diminueze consumul de carburant. Astfel, de la momentul lansarii lor si pana in prezent, acestea au dus la economisirea a peste 16 miliarde de litri de carburant, in timp ce peste 41 de tone de CO2 nu au mai fost eliberate in atmosfera. Noua anvelopa MICHELIN X® LINE ENERGY™ reduce emisiile de CO2 cu 1,3 tone pe an.






 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3628 :: 22.21MB