No SSO cookie

Michelin lanseaza noua anvelopa Michelin Primacy 3 in cadrul unui drive test dedicat presei.

voteaza
(0/ 0)
Michelin lanseaza noua anvelopa Michelin Primacy 3 in cadrul unui drive test dedicat presei.
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Michelin lanseaza noua anvelopa MICHELIN Primacy 3, care va fi disponibila pe piata europeana de inlocuire incepand cu luna februarie 2012. Aceasta anvelopa va deschide o era cu totul noua din punct de vedere al sigurantei rutiere.

 
 

Michelin a organizat  MICHELIN PRIMACY 3 SAFETY TRIP pe ruta Bucuresti-Arbanasi (Bulgaria), cu scopul prezentarii si testarii de catre jurnalisti, a noilor anvelope MICHELIN PRIMACY 3.

Alaturi de specialistii Michelin, echipa l-a avut alaturi si pe invitatul special din Franta, Dominique Aimon, Michelin Group Vice-President of Scientific and Technical Communication. Jurnalistii au fost indeaproape supravegheati atat de catre echipa Michelin, cat si de o echipa formata din piloti de curse si instructori auto.
Evenimentul a fost realizat in colaborare cu o echipa similara din Bulgaria, iar masinile au fost puse la dispozitie de catre reteaua Porsche Romania. Astfel, anvelopele MICHELIN Primacy 3 au incaltat vehicule Audi si Volkswagen, comportandu-se ireprosabil pe tot parcursul traseului.

Comparativ cu primii 4 competitori, anvelopa MICHELIN Primacy 3 ofera aderenta excelenta la franarea pe suprafete uscate sau umede si la virarea pe carosabil umed(1). Acest fapt a fost demonstrat in cadrul testelor realizate in 2011 de catre TÜV SÜD Automotive si IDIADA, doua organizatii independente. Un exemplu al superioritatii acestei anvelope este acela ca la 100 km/h, pe carosabil uscat, distanta de franare in cazul MICHELIN Primacy 3 a fost in medie cu 2,2 m mai mica decat in cazul anvelopelor concurente (Rezultatele complete ale testelor pot fi consultate la paginile 6 si 7).

Denumirea noii anvelope reflecta calitatile acesteia: MICHELIN Primacy 3 ofera siguranta imbunatatita in trei domenii diferite de performanta. Si, ca in cazul tuturor anvelopelor MICHELIN, la randamentul kilometric sporit se adauga si reducerea consumului de carburant - in acest caz, pana la 70 litri pe toata durata de viata a anvelopei(2).

Pentru a oferi acest echilibru al performantelor, Michelin a implementat un concept inovator care integreaza o intelegere profunda a accidentelor rutiere de catre echipele sale de cercetare si dezvoltare.

De ce tocmai siguranta? Deoarece, conform unui studiu realizat in 2010 de catre GFK in cinci țari (Franta, Germania, Italia, Spania si Marea Britanie), cel mai important element pe care consumatorii il asteapta de la o anvelopa este siguranta.

Si nu este de mirare ca siguranta reprezinta o prioritate. Mai mult, studiile intreprinse au oferit si alte informatii.

De cele mai multe ori, pericolele rutiere apar in cele mai neprevazute situatii.
- Cați oameni stiu ca 70% din accidentele rutiere au loc pe carosabil uscat?
- Cine stie ca 60% din accidente au loc in orase, la viteze reduse?

Aceste doua statistici, aflate in contradictie cu prejudecatile ancorate puternic in mintea oamenilor, indica foarte clar necesitatea de a aborda studiul accidentelor dintr-o noua perspectiva. Odata cu infirmarea acestor idei preconcepute, Michelin ofera solutii viabile, prin care isi reafirma totodata implicarea in imbunatatirea sigurantei rutiere pentru toti participantii la trafic.


Prin abordarea problemei accidentelor rutiere din trei perspective diferite, Michelin intentioneaza sa reduca frecventa acestora:

1)    Michelin actioneaza in vederea imbunatatirii intelegerii accidentelor rutiere.
2)    Cu fiecare anvelopa pe care o concepe, prioritatea Michelin o reprezinta siguranta. Aceasta este preocuparea sa majora. Grupul Michelin nu se rezuma la culegerea de informatii privind pericolele rutiere. Echipele sale de cercetare si dezvoltare sunt implicate activ in asimilarea acestor informatii. Astfel, Michelin este in masura sa conceapa anvelope care sa se comporte perfect in situatiile critice din trafic, raspunzand astfel celor mai importante preocupari ale conducatorilor auto din intreaga lume. Noua anvelopa MICHELIN Primacy 3 reprezinta materializarea acestei strategii.
3)    in acelasi timp, Michelin ajuta la modificarea comportamentului rutier al participantilor la trafic. Grupul organizeaza programe menite sa atraga atentia utilizatorilor asupra importantei mentinerii unei valori corecte de presiune in anvelope. Acesta este motivul pentru care a pus la dispozitia autoritatilor rutiere si a comunitatilor locale pompele de aer Michelin Man, care sa permita conducatorilor auto sa umfle anvelopele corect si usor, fara niciun fel de costuri. Michelin participa totodata in programe care se adreseaza guvernelor nationale si colaboreaza, in acelasi timp, cu organizatii publice si private.

MICHELIN Primacy 3: Noua anvelopa care integreaza o intelegere profunda a accidentelor

Siguranta implica mai mult decat performanta optima intr-un anumit domeniu. Pe de alta parte, siguranta nu este influentata exclusiv de capacitatea de franare, asa cum viteza nu este singurul factor responsabil pentru producerea accidentelor.

Exista foarte multe idei preconcepute legate de pericolele rutiere. Pentru a depasi aceste prejudecati, Michelin se concentreaza asupra unei intelegeri mai corecte a accidentelor rutiere, cum ar fi de exemplu cunostintele dobandite in cadrul Centrului de accidentologie infiintat in cadrul Universitatii din Dresda.

In cadrul acestei universitati, 20.000 de accidente rutiere care au avut loc in Europa intr-o perioada de timp de 10 ani au fost analizate in detaliu. Informatiile au fost prelucrate cu scopul de a identifica tipurile de accidente, iar datele statistice obtinute au fost cu adevarat impresionante.

Studiul a relevat trei tipuri majore de accidente:
-    Accidente in care este implicat un singur vehicul si niciun pieton, cu sau fara obstacole.
-    Accidente in care sunt implicate cel puțin doua vehicule. Aceste accidente pot include coliziuni laterale, frontale, in partea din spate sau coliziuni in care sunt implicati si biciclisti.
-    Accidente in care sunt implicati un pieton si un vehicul.

Conditiile de drum sunt de asemenea importante, iar studiul a avut in vedere tipul de drum pe care a avut loc accidentul (urban sau rural), precum si conditiile meteo (uscat sau umed).

In plus, studiul arata ca:
-    70% din accidente au loc pe suprafete uscate.
-     60% din accidente au loc in orase, la viteze reduse.
-    75% din accidente au loc pe drum drept (20% pe carosabil umed).
-    25% din accidente au loc in viraje (50% pe carosabil umed). Acestea sunt cele mai grave tipuri de accidente.
-    99% din accidentele pe carosabil umed, au loc pe portiuni acoperite cu putina apa.

Trecand de la teorie la practica, Michelin a luat in considerare toate aceste rezultate atunci cand a definit proprietatile noii anvelope MICHELIN Primacy 3. O echipa de 60 ingineri a lucrat timp de trei ani pentru a concepe aceasta anvelopa. in cadrul Centrului Tehnologic si al catorva fabrici din cadrul Grupului, au fost produse aproximativ 25.000 anvelope prototip, cu scopul de a valida performantele tehnice ale anvelopei si procesele de productie. Testele s-au desfasurat pe mai mult de 20 milioane de km in intreaga Europa - din Germania de nord si pana in sudul Spaniei, - in diferite conditii de utilizare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5829 :: 19.44MB