Potrivit presei de specialitate, mezinul gamei Maserati este dezvoltat in paralel cu noua generatie a lui Quattroporte (foto: actualul Maserati Quattroporte Sport GT S Awards Edition) si va beneficia de aportul casei de design Pininfarina.
Mai mult, se pare ca la constructia masinii va fi intensiv utilizat aluminiul (la sasiu, de exemplu) si ca optional va fi oferit si un sistem de tractiune integrala.
Puterea este posibil sa fie furnizata de doua noi motoare, dintre care unul va fi o versiune supraalimentata prin turbina a Pentastar-ului V6 de 3,6 litri fabricat de Chrysler.
Poate ca asta suna ca o blasfemie, insa puterea s-ar putea situa in jurul nivelului de 400 CP, suficient pentru a lua mintea clientilor de la originea “saraca” a motorului. Va exista de asemenea si o varianta diesel, un turbo V6 cu 300 CP.
Indiferent de varianta de motorizare aleasa, clientii vor avea la dispozitie o singura transmisie, o cutie automata cu opt rapoarte.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!