No SSO cookie

Mezinul Maserati va avea motor... Chrysler?

voteaza
(0/ 0)
Mezinul Maserati va avea motor... Chrysler?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noi detalii continua sa apara referitor la viitorul produs Maserati entry-level, ce va rivaliza cu BMW Serie 5 si Mercedes E-Klasse in aproximativ doi ani de acum inainte.

 
 

Potrivit presei de specialitate, mezinul gamei Maserati este dezvoltat in paralel cu noua generatie a lui Quattroporte (foto: actualul Maserati Quattroporte Sport GT S Awards Edition) si va beneficia de aportul casei de design Pininfarina.

Mai mult, se pare ca la constructia masinii va fi intensiv utilizat aluminiul (la sasiu, de exemplu) si ca optional va fi oferit si un sistem de tractiune integrala.

Puterea este posibil sa fie furnizata de doua noi motoare, dintre care unul va fi o versiune supraalimentata prin turbina a Pentastar-ului V6 de 3,6 litri fabricat de Chrysler.

Poate ca asta suna ca o blasfemie, insa puterea s-ar putea situa in jurul nivelului de 400 CP, suficient pentru a lua mintea clientilor de la originea “saraca” a motorului. Va exista de asemenea si o varianta diesel, un turbo V6 cu 300 CP.

Indiferent de varianta de motorizare aleasa, clientii vor avea la dispozitie o singura transmisie, o cutie automata cu opt rapoarte.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2252 :: 17.86MB