No SSO cookie

Mercedes va primi propulsoare Renault

voteaza
(0/ 0)
Mercedes va primi propulsoare Renault
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surse din Franta au indicat faptul ca Mercedes va primi propulsoare Renault-Nissan. Acest lucru se datoreaza colaborarii dintre Daimler si Renault-Nissan. Propulsoarele vor fi destinate modelelor Mercedes compacte.

 
 
Mercedes va beneficia de noul propulsor diesel de 1.6 litri, propulsor capabil sa dezvolte 128 CP. Noul propulsor va fi disponibil pe viitoarele modele A si B Klasse, dar ar putea sa fie oferit si pe modelele Smart. Noile modele vor debuta pe parcursul anului urmator.

In schimbul acestui propulsor, Renault-Nissan va primi propulsorul pe benzina de 2.0 litri si noile propulsoare V6 si V8. Producatorul care va beneficia cel mai mult din aceasta colaborare va fi Infiniti, gama de lux a celor de la Nissan ar putea primi propulsoare AMG.

Mercedes si Renault-Nissan lucreaza impreuna la o noua gama de propulsoare cu trei si patru cilindri. Acestea vor fi disponibilele pe modelele Renault, Nissan, Mercedes si Smart. Noile propulsoare vor varia intre 1.2-1.8 litri si vor fi proiectate de Daimler si produse de Renault. Noile propulsoare vor fi disponibile pe modelele Mercedes A si B Klasse si Renault Clio si Megane.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2128 :: 22.19MB