No SSO cookie

Mercedes E63 AMG primeste un facelift interior minor

voteaza
(0/ 0)
Mercedes E63 AMG primeste un facelift interior minor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes a oferit informatii si imagini noi cu privire la interiorul pregatit pentru modelul E63 AMG, model pregatit pentru anul 2011.

 
 
Noul model Mercedes E63 AMG va primi un interior cu un facelift minor. Acesta va primi noi insertii de piele Artico in zona superioara a bordului si a portierelor. Mercedes a optat de asemenea si pentru folosirea unui negru lucios pentru partea superioara a consolei centrale.

Pe langa aceste dotari standard, Mercedes ofera si dotari optionale Designo Leather II. Acest pachet consta in imbracaraea in piele nappa a partii de jos a bordului, a buzunarelor portierelor,  a torpedoului si a partii laterale a consolei centrale. Pretul pachetului Designo Leather I este de 2856 de euro, iar cel al pachetului Designo Leather II este de 4700 de euro.

In ceea ce priveste performantele, modelul 2011 va folosi acelasi propulsor V8 de 6.2 litri, propulsor capabil sa dezvolte 525 CP. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 4.5 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Transmisia folosita este una automata cu sapte rapoarte MG Speedshift MCT.

Pretul
unui model Mercedes E63 AMG sedan este de 105.000 de euro, iar modelul combi costa 108.000 de euro.


Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4141 :: 22.2MB