No SSO cookie

Mercedes E350 CDI tunat de VATH

voteaza
(0/ 0)
Mercedes E350 CDI tunat de VATH
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul german a realizat un pachet de tuning care imbunatateste performantele modelului Mercedes E350 CDI.Acestea sunt primele imagini si detalii oficiale oferite de VATH.

 
 
VATH a modificat recent modele Mercedes G55 AMG si C250 CGI. Tunerul german este recunoscut pentru modificarile aduse modelelor Mercedes, iar cea mai recenta creatie este un pachet de tuning pentru modelul E350 CDI.

Tunerul german a recalibrat ECU-ul propulsorului, astfel ca puterea maxima dezvoltata a fost ridicata la 267 CP, iar cuplul la 595 Nm. Prin recalibrarea intercoolerului, puterea este ridicata la 285 CP, iar cuplul la 650 Nm.

Clientii pot opta si pentru un pachet estetic. Acesta este format dintr-un sistem de evacuare cu patru iesiri, spoiler frontal din carbon, difuzor spate, grila fara emblema Mercedes si spoiler montat pe portbagaj. Jantele de 20 inch sunt imbracate in anvelope Hankook 245/30 ZR20 si 285/25 ZR20. VATH ofera de asemenea si un sistem de suspensii adjustabil pe inaltime.

Pretul acestui pachet complet este de 18.300 de euro, pret la care se adauga si masina standard. Primele informatii sugereaza ca acest pachet va fi disponibil doar in Europa.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4444 :: 17.87MB