No SSO cookie

Mercedes E-Klasse V12 Speedriven

voteaza
(0/ 0)
Mercedes E-Klasse V12 Speedriven
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul american Speedriven s-a gandit se pare ca ideea din spatele lui Brabus EV12 nu este tocmai rea, de aceea a produs monstruozitatea pe care o vedeti in imaginile alaturate.

 
 
 

Speedriven a indesat, la propriu (vezi prima fotografie), un motor V12 sub capota lui E-Klasse W211, este adevarat, cu putin ajutor de la un prieten.

 

Este vorba despre Tim Stoll, de la ALSA Engineering, din Dubai, ce a “modificat la greu” masina pentru a face loc motorului V12 ce scoate cel putin 700 CP. Ce inseamna modificat la greu? Ei bine, nu stim, pentru ca este secret, deocamdata.

 

Nu este insa secret faptul ca masina are, potrivit firmei din Chicago, niste elemente preluate de la S-Klasse, precum intercoolere apa/aer, prize de aer “scorpion”, injectoare mai mari si turbine speciale. A fost de asemenea remapata si unitatea centrala.

 

Din pacate, nu este mentionat nici tipul de V12 folosit. Sa fie unitatea M275 de la AMG sau este versiunea de baza de 5,5 litri oferita de Mercedes? Nu stim pana cand cineva nu va studia in amanunt masina.

 

Si pentru ca vorbim despre amanunte, va mai spunem ca pachetul de tuning este completat de un kit de caroserie de la Brabus si o grila vopsita in negru, pentru o parte frontala amenintatoare, pe masura performantelor.

 

Cristian Iovitu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5066 :: 22.2MB