Speedriven a indesat, la propriu (vezi prima fotografie), un motor V12 sub capota lui E-Klasse W211, este adevarat, cu putin ajutor de la un prieten.
Este vorba despre Tim Stoll, de la ALSA Engineering, din Dubai, ce a “modificat la greu” masina pentru a face loc motorului V12 ce scoate cel putin 700 CP. Ce inseamna modificat la greu? Ei bine, nu stim, pentru ca este secret, deocamdata.
Nu este insa secret faptul ca masina are, potrivit firmei din Chicago, niste elemente preluate de la S-Klasse, precum intercoolere apa/aer, prize de aer “scorpion”, injectoare mai mari si turbine speciale. A fost de asemenea remapata si unitatea centrala.
Din pacate, nu este mentionat nici tipul de V12 folosit. Sa fie unitatea M275 de la AMG sau este versiunea de baza de 5,5 litri oferita de Mercedes? Nu stim pana cand cineva nu va studia in amanunt masina.
Si pentru ca vorbim despre amanunte, va mai spunem ca pachetul de tuning este completat de un kit de caroserie de la Brabus si o grila vopsita in negru, pentru o parte frontala amenintatoare, pe masura performantelor.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!