Prin programul dezvoltat de Inden Design, SL 65 AMG primeste, pe langa un aspect spunem noi si mai impozant, un plus de 68 CP si pierzand, in acelasi timp, limitarea electronica a vitezei maxime, la nivelul de 250 km/h.
Puterea oferita de motorul V12 de 6 litri twin-turbo atinge deci nivelul maxim de 680 CP, in timp ce la exterior, intreaga parte frontala si lateralele masini au fost puternic modificate. Un spoiler frontal cu niste admisii uriase, praguri laterale si bosajele rotilor practic duble fata de versiunea de serie si-au facut aparitia, in timp ce in spate au aparut o aripa deportanta, o “fusta” cu difusser integrat, iar evacuarile au fost inlocuite cu unele Black Sapphire, ce ofera si un sound diferit la iesirea gazelor de esapament.
Garda la sol a fost coborata cu 45 mm, in timp ce rotile oferite de Inden Design au un diametru de 20 inci, jantele Inden Champion fiind “imbracate” in anvelope 265/30 pentru axa-fata si 325/25 pe spate.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!