No SSO cookie

Mercedes-Benz SL65 AMG de la Inden Design

voteaza
(0/ 0)
Mercedes-Benz SL65 AMG de la Inden Design
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pe masura ce ne apropiem de Tuning World Bodensee, lista cu noutatile de la acest salon incepe sa capete contur. Este randul companiei germane Inden Design, de aceasta data cu un kit pentru Mercedes-Benz SL65 AMG.

 
 
 

Prin programul dezvoltat de Inden Design, SL 65 AMG primeste, pe langa un aspect spunem noi si mai impozant, un plus de 68 CP si pierzand, in acelasi timp, limitarea electronica a vitezei maxime, la nivelul de 250 km/h.

 

Puterea oferita de motorul V12  de 6 litri twin-turbo atinge deci nivelul maxim de 680 CP, in timp ce la exterior, intreaga parte frontala si lateralele masini au fost puternic modificate. Un spoiler frontal cu niste admisii uriase, praguri laterale si bosajele rotilor practic duble fata de versiunea de serie si-au facut aparitia, in timp ce in spate au aparut o aripa deportanta, o “fusta” cu difusser integrat, iar evacuarile au fost inlocuite cu unele Black Sapphire, ce ofera si un sound diferit la iesirea gazelor de esapament.

 

Garda la sol a fost coborata cu 45 mm, in timp ce rotile oferite de Inden Design au un diametru de 20 inci, jantele Inden Champion fiind “imbracate” in anvelope 265/30 pentru axa-fata si 325/25 pe spate.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1570 :: 22.21MB